مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. شهريور 1391 - 22:08   |   کد مطلب: 1950
حرف‌های من به گوش بي بي سي وگوگوش مي رسد، حرف‌ها و تحليلش در آنجا پخش مي‌شود اما از نظر شما هيچي نيست؛ من بهترين آرشيو ...
من بهترين آرشيو سخنانم را بايد از گوگوش بخواهم!
سعيد قاسمي عصر امروز در اولين نشست از سلسله نشست هاي گفتمان دانشجويان جهان اسلام كه به همت سازمان دانشجويان حهان اسلام در جهاد دانشجویی مشهدبرگزار شد، در خصوص رسالت‌هاي اين سازمان و دانشجويان به سخنرانی پرداخت كه مشروح آن در ادامه آمده است:

انقلاب اسلامي يك واقعه بزرگ بود كه حضرت روح الله از آن به عنوان انفجار نور نام برد.

مشخصا هر گونه تحولي كه در طي اين سه دهه بعد از وقوع اين انفجار بزرگ شاهد هستيم بي تأثير از اين زلزله بزرگ نيست.

طي يك مقطعي براي نابودي اين حركت بزرگ در داخل نسخه‌هاي خاصي را پيچيدند اين نسخه‌ها در خارج از كشور مثل طائف عربستان پيچيده مي‌شد جايي كه سران دول استكباري و سران اطلاعاتي شان براي راه‌هاي نابودي انقلاب اسلامي در كشورهاي ايران و ساير بلاد اسلامي تخمشان را مي‌كاشتند تا در فرصت مناسب كه نهضت‌ها مي‌خواهد شكوفا شوند از اين پتانسيل شيطاني استفاده كنند.

اينكه ناگهان مي‌بينم يمن به شمالي و جنوبي تقسيم مي‌شود كردها در سه كشور تركيه و عراق و ايران قرار مي‌گيرند براي همين است.

خطوط مرزي را طوري وضع مي‌كنند كه با كمي تحریک كردن ايجاد بحران كنند دوباره اين خط چين ها را خودشان وضع مي‌كنند و به عنوان ناظر بين المللي ناظر مي‌گذارند صلح‌هاي تحميلي و قوانين جديد ايجاد مي‌كنند.

قبل از جنگ دو سالي بر ما گذشت كه مشابه شرايط امروز سوريه است همان اتفاقات در ايران بود و ما از آن گذشتيم عين فرمولي كه براي سوريه، سودان و يمن وضع كردند ما هم در دوسال قبل از جنگ دچار آن بوديم البته با اهداء خون از آن عبور كرديم وگرنه براي عبور از كمند استكبار مثل حزب بعث سوريه مجبور بوديم با آتش سنگين حلب را آزاد كنيم.

با اين حال در كردستان آذربايجان و سيستان به گونه اي ديگر عمل كرديم جان كلام اين است كه در ايران خون بر شمشير پيروز شد و از شمشير تنها استفاده نكرديم.

بعد از آن دو سال جنگي را داشتيم كه به اشتباه متداول شده به جنگ بين ايران و عراق چه جنگ عراق و ايراني بود كه از 18 مليت اسير گرفتيم در خط جبهه گروه گروه از مليت‌هاي ديگر اسير مي گرفتيم 36 كشور رسما وارد نبرد شدند و بقيه حامي آن بودند درست مثل 143 كشوري كه امروز بر محور مقاومت بر سوريه فشار مي‌آورد.

ايران در سه دهه بزرگ شد و پرورش يافته بحران‌هایی است كه هر كدامشان به تنهايي كار كشور را تمام مي‌كرد فرمول روح الله براي انقلاب اسلامي يك فرمول جديد بود دشمن براي انقلاب‌هايی مثل كاسترو و مائو نسخه بديل و پاتك درست كرده بود به اسم بلوك شرق و بلوك غرب.

نه شرقي و نه غربي تاكتيكي بود كه جهان به آن مي‌خنديد اما علي رغم غافلگيري‌ها  از اين تاكتيك حتي ژنرال آيزنهاور هم كه در دقيقه 90 به ايران فرستاده شده بود مي‌گويد با اين غفلت‌هايی كه ما كرديم در ايران كاري نمي‌شود كرد.

با اين حال اولين كشوري كه انقلاب اسلامي را به رسمت شناخت امريكا بود. اين بسيار عجيب است بعد از مسئله پاتك‌ها و تاكتيك هایي که ضد ما شروع شد هنوز براي آمريكايي ها علامت سوال است كه چگونه حضرت روح الله بدون هيچ امكاناتي توانست انقلاب كند.

هر حركتي به هر صورتي كه باشد يك مجموعه را نياز دارد لازم دارد كه يك ليدر در رأس و يك كادر هم باشند كه منويات ليدر را به زير مجموعه متصل كنند.

يك شبكه ارتباطي براي رساندن پيام به مردم مي‌خواهد، پول مي خواهد كساني را مي‌خواهد كه با ليدر هماهنگ باشند نمي‌شود يك شبه آمد اگر يك شبه بيايند امثال قطب‌زاده مي‌شوند.

هر حركتي بستر مي‌خواهد مردمي را مي‌خواهد كه مثل فنر فشرده‌اند و ليدر بايد ضامنشان را بكشد اما بايد مراقب باشد كه چه زماني اين ضامن را مي‌كشد.

مهم تر از همه پايگاهي براي مردم مي خواهد كه در آن آموزش ببينند چرا كه ناگهان شركت نفت و صدا و سيما اعتصاب مي‌كنند مردم بايد توجيه باشند كه با چوب و پتو بايد خود را گرم كنند براي هر انقلابي يك پكيچ لازم است رمز موفقيت تكنيك روح الله كه سرباز و امكاناتي نداشت چيست؟ چگونه موفق شد؟ بايد در اين خصوص هزاران كتاب نوشت چگونه باورمان شود كه انگليس، روسيه و آمريكا از آقا روح الله ركب خورده اند؟

امروز كساني هستند كه مخشان تعطيل است حتي از اساتيد اند مي‌گويند انقلاب ايران هم بوي انگليس مي‌دهد اين افراد نمي‌توانند اين چيزها را تحليل كنند متأسفانه اين تحليل غلط براي شخصيت هاي بزرگ نظام هم هست بعضي مي گويند بهار عربي و مكرر هم از آن استفاده مي‌كنند آنچه خود داشت ز بيگانه تمنا مي‌كرد.

اين افراد چون مي‌خواهند حرفي غير حرف آقا بزنند مي‌گويند بيداري انساني، انساني مگر با اسلامي چه فرقي دارد اين گونه افراد گير دارند و مي خواهند حرف متفاوت بزنند البته نبايد جريانات اصلي و فرعي را قاطي كنيم آنچه مهم است اين است كه امروز چند گير اصلي داريم كه در قدم اول تشكيل جنبش ها مي‌مانيم پرچم هيئت‌ها را خوب بالا مي‌بريم اما در استمرار حركت‌‌ آنها در آن مي‌مانيم.

امروز دچار خواب زياد هستيم، شيخ احمدياسين را ساعت 4 صبح زماني كه به مسجد مي‌رفت با هلكوپتر مي‌زنند كسي مثل عماد مقنيه با تمام زيركيش توسط اسرائيل ترور مي‌شود و اسرائيلي‌ها مي‌گويند بعد از 20 سال توانستيم خواب راحت بكنيم.

دشمن 24 ساعته ما را رصد مي‌كند اما ما خواب هستيم هر چه از تحليل چنين تشكيلاتي بگويم گوش نمي‌دهيد و به آن عمل نمي‌كنيد اما همين حرف‌های من به گوش بي بي سي وگوگوش مي رسد حرف‌ها و تحليلش در آنجا پخش مي‌شود اما از نظر شما هيچي نيست من بهترين آرشيو سخنانم را بايد از گوگوش بخواهم و جالب‌تر از اينكه كارشناس مي‌آوردند و 5 دقيقه‌اي كه از صحبت‌هاي سعيد قاسمي مي‌خواهند برمي‌دارند اما بچه‌هاي ما خوابند يا حوصله ندارند.

اگر پرهيز نداشتم خيلي از حرف‌ها را مي‌گفتم اگر بعد از دو دهه فارغ شدن از جنگ، نهادهاي غير مردمي و يا  ان‌جي‌او با آزادمردان و آزادزنان مستقل تشكيل شده بود وضعيت اين چنين نبود، مثل دانشجويان پيرو خط امام با رهبران غيرمنحرفي مثل شهيد علم‌الهدي و محسن وزوايي نه آن كساني كه كاسه ليس امريكا شدند و در دوران اصلاحات از امريكا خواهش كردند كه ده قدم به جلو بيايد.

درونمان را خودمان كشتيم و بيرونمان را ديگران، رهبر من در اين گونه جنبش ها كساني مثل محسن وزوايي است كه نرفت از امام اجازه بگيرد كه لانه جاسوسي امريكا را اشغال كند.

هنوز هم سوال من اين است كه موتور اين حركت را از كجا آوردند استاد من براي تشکیل تشكيلات، محسن وزوايي و دانشجويان پیرو خط امام هستند.

قرار بود خوئيني‌ها كه امروز جزو سران فتنه است پيام اين دانشجويان را به حضرت روح الله منتقل كند كه قرار است اين اتفاق بيفتد اما خوئيني‌ها اين كار را نكرد.
قرار بود تسخیر لانه 48 ساعته باشد دانشجويان دو خط نوشتند به حضرت روح الله كه ما اينجا چيزهايی پيدا كرده‌ايم چه كنيم.

حضرت روح الله جواب داد: «به دوستان من بگويد خسته نباشيد نگه داريد خوب جايي است» و در نهايت 444 روز شد.

شما دانشجويان اگر برويد زيارت و بعد در خانه‌تان استراحت كنيد بهتر است اما اگر اين پرچم‌ها را تبديل به يك پرچم کرده و بلند كرديد و فردا زيرش زديد خيانت كرده‌ايد شما مسئوليت سنگيني داريد.

ما بسيار متأسفيم كه حتي دولتمردان ما با الفاظ من‌درآوردي و تحليل‌هاي غيرواقعي از مسئوليت خود شانه خالي مي‌كنند و فقط رل يك دولتمرد را بازي مي‌كنند شما اين تشكيلات را از روي بيكاري راه مي‌اندازيد؟ در حالي كه دولتمردانی هستند که مذاكره مي‌كنند و دست عبدالله را هم ماچ مي‌كنند همان عبداللهي كه حضرت امام گفت؛ از صدام بگذريم از او نمي‌گذريم من نمي‌خواهم وارد اين بازي‌هاي سياسي شوم اين جريانات را خودشان شروع كردند بايد حداقل از اين فرصت پيش آمده استفاده مي‌كردند.

حالا اگر معتقديد بهار عربي است منتظريد كه كجاي دنيا نعل به نعل انقلاب ما را ايجاد كند در پاكستان كه يك سيد حسيني آمد تا مثل حضرت روح الله باشد اما در نطفه خفه‌اش كردند يا در لبناني كه سيدموسوي را با زن و بچه‌اش ترور كردند خدا خواسته‌ است كه حضرت روح الله را جايي ببرد كه همه رسانه‌هاي دنيا در آنجا بودند.

توقع داريد كه اين اتفاق‌ها براي بحرين و ليبي‌ هم رخ بدهد متوقع‌ايد كه چه شود؟ براي هر كدام از اينها يك خميني و بهشتي و كادر درست كنند اين راهكارها امروز سوخته است و مال شرايط خودشان است امروز انفجاري رخ داده است كه مردم ديگر نمي‌توانند تحمل كنند آن كسي كه در يمن روي سينه‌اش نوشته الله اكبر و دستش قرآن و نان است كجايش امريكايي است.

تو كه خودت در ايران بودي و ديدي كنار امام خميني و در پله‌هاي هواپيما كساني مثل قطب‌زاده بودند كه بعدها كودتا كردن آيا اينها را بحريني‌ها و ليبيايي‌ها مي‌دانند؟

چگونه از يمن انتظار داريم كه از پكيچ انقلابمان كه درست نكرده ايم استفاده كند و نعل به نعل مشابه انقلاب ما باشد همين قدر هم كه پيش آمده به خاطر دلش آمده است انتظار داريد سفيرتان در تركيه كه روز 22 بهمن مراسم مي گيرد و سفراي ديگر را دعوت مي كند و تنها 5 دقيقه در مورد انقلاب صحبت مي‌كند و بقيه وقت فرش‌هاي ايراني را نمايش مي دهد كاري بكند.

دشمن بعد از اينكه نتوانست با ايران كاري بكند سعي كرد در لبنان به ما ضربه بزند و بعد از آن در غزه دانشجوي من مي‌پرسد چرا ما براي امريكا كري مي‌خوانيم در حالي كه امريكا بمب هسته‌اي دارد و با يك فشردن كليد ما را نابود مي‌كند جواب مي‌دهم كه اگر امريكا بمب هسته‌اي داشت و مي‌توانست استفاده كند در غزه استفاده مي كرد همه مي خواستند ايران را بزنند اما خدا نخواست اگر اينها را تحليل كنم خودمان قبول نمي‌كنيم اما اگر جرج سورس بيايد و نشخوار كند همه قبول مي‌كنند.

با اين تشكيلات و ان‌جي‌او ها بيلان كاري ندهيم خيانت نكنيم اينها روي خون شهيد قرار گرفته است و بدانيد كه خون شهيد بسيار ليز است به جاي سايت‌هاي مزخرف برويد زبان ياد بگيرد از صد دانشجويي ما 99 نفرشان زبان بلد نيستند.

به جاي صد ساعت سايت گردي ده دقيقه با دوست مصريتان چت كنيد در حالي كه يك بوسنيايي التماس مي كند همه چيزهايی را كه ياد داريد بگوييد همه اين قدر هم بگوييد در حد يك آيت الله است اگر بخواهيد بنشينيد و براي تشكيلاتتان راهبرد بنويسيد خطاي بزرگي است هم زمان را از دست داده ايد و هم خلاف نصح صريح قرآن است.

دشمن نمي‌گذارد كه اين فرصت هاي طلايي را استفاده كنيد معلوم است كه دشمن كاري مي‌كند كه ناگهان صداي يمن مي‌خوابد طوري كه يمني‌ها نمي‌دانند مشت آخر را به عبدالله صالح بزنند يا تشكيلاتي كه به جايش آمده را قبول كنند.

يمني‌ها اگر معطل كنند و مشت آخر را نزنند طرف مقابل تجديد قوا مي‌كند در بحرين هم همين اتفاق مي‌افتد.

هر وقت دولت خواست همايش بگذارد و شما را دور هم جمع كند بايد فاتح اين تشكيلات را خواند.

اگر ان‌جي او دولتي شد به هيچ جايي نمي‌رسد براساس آيه قرآن كه توصيه مي‌كند دو نفري و يا تك تك قيام كنيد و بعد فكر كنيد نبايد فرصت را از دست بدهيم.

بعد از قيام فتنه‌گري‌ها شروع مي‌شود كه چه كسي رئيس باشد ترك‌ها، ايراني‌ها يا مصري‌ها.

دیدگاه شما

آخرین اخبار