مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. اسفند 1395 - 21:51   |   کد مطلب: 19577
رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور از مرگ ناگهانی ۱۰ پرستار طی سال گذشته بر اساس کار زیاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ علی‌محمد آدابی در جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در اهواز گفت: ورزش برای پرستاری یک امر ضروری و واجب است.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته قریب به ۱۰ نفر از همکاران پرستار در اثر سندرم «کاروشی» یا همان مرگ به علت کار زیاد، جان خود را از دست دادند، افزود: بنده به دفعات این موضوع را هشدار داده‌ام و به پرستاران گفته‌اند که باید مراقب سلامت خودشان باشند.

آدابی با اشاره به سختی کار حرفه پرستاری تأکید کرد: به معاونت فرهنگی سازمان نظام پرستاری مأموریت داده‌ام تا بسته‌ای را برای فعالیت‌های تفریحی ـ رفاهی پرستاران تعریف کنند.

به گزارش مهر رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور ضمن ابراز امیدواری از اینکه این بسته رفاهی و تفریحی برای پرستاران تا پایان امسال رونمایی شود، تصریح کرد: برگزاری تورهای گردشگری، انجام فعالیت‌های ورزشی و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله موضوعاتی است که در این بسته به آن توجه شده است.

وی همچنین بر ضرورت تغذیه سالم، تحرک، پرهیز از غذاهای ناسالم، انجام آزمایش سلامت و همچنین حفظ تعادل در زندگی روزمره به عنوان یک پکیج برای سالم‌ ماندن جامعه پرستاری، از خطرات حرفه پرستاری نام برد.

 

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار