مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. اسفند 1395 - 19:25   |   کد مطلب: 19591
همایون یوسفی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب درخصوص مسائل و مشکلات استان خوزستان گفت: ما از جانب مردم خوزستان از عنایات ویژه ایشان و دغدغه‌ای که نسبت به مشکلات خوزستان دارند تشکر می‌کنیم و امیدواریم با عنایت ویژه رهبری و فضایی که به واسطه نظرات ایشان به وجود آمده مشکلات خوزستان به طور ویژه دیده شود و در راستای حل آن‌ها اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب درخصوص مسائل و مشکلات استان خوزستان اظهار داشت: ما از جانب مردم خوزستان از عنایات ویژه ایشان و دغدغه‌ای که نسبت به مشکلات خوزستان دارند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم با عنایت ویژه رهبری و فضایی که به واسطه نظرات ایشان به وجود آمده مشکلات خوزستان به طور ویژه دیده شود و در راستای حل آن‌ها اقدام شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حل مشکلات استان خوزستان، استانی نیست و این مشکلات با نگاه ملی قابل حل است.

یوسفی در خصوص شرایط کنونی مشکلات استان خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر آب و برق وصل شده و گرد وغبار هم کمتر شده ولی این شرایط پایدار نیست و ما باید بتوانیم از فضایی که اکنون ایجاد شده استفاده کنیم و مشکلات خوزستان را به طور پایدار حل کنیم.

وی گفت: بیانات امروز رهبر معظم انقلاب وظایف همه مسئولان را سنگین تر می‌کند و نشان از توجه ویژه مقامات عالی کشور به خوزستان دارد چرا که اگر خوزستان قوی باشد کشور قوی خواهد بود و اگر ضعیف باشد منجر به ضعف در کشور می‌شود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار