مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. اسفند 1395 - 19:27   |   کد مطلب: 19592
مسئول مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: کسانی که آتش فتنه و ملی را به پا کردند نمی توانند خواستار آشتی ملی شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حمید رضا ترقی در گفت‌وگو با «صبح توس»، اظهار کرد: طرح آشتی ملی با هدف بازگردان سران فتنه به عرصه قدرت بدون عذرخواهی و اقرار به اشتباهتشان است.

 

وی با بیان اینکه آشتی ملی مستلزم عفو ملی و عفو ملی مستلزم اقرار به جرم از سوی کسانی است که به دنبال آشتی ملی هستند، افزود: لذا تا عذرخواهی و توبه از سوی عناصر فتنه صورت نگیرد انتظارشان برای اشتی ملی نابجاست. کسانی که آتش فتنه و ملی را به پا کردند نمی توانند خواستار آشتی ملی شوند؛ آنان خسارات زیادی را به نظام وارد کردند و رشد و پیشرفت کشور را به تعویق انداختند و سبب تحمیل تحریم بر کشورمان شدند و از طرفی سبب کشته شدن بسیاری از هموطنانمان شدند.

 

وی ادامه داد: سران فتنه میلیاردها دلار خسارت به دولت ما وارد کردند و امروز اگر بیش از ۱۵ هزاربنگاه اقتصادی در کشور ورشکست و به تعطیلی کشیده شد به علت کاری بود که فتنه گران در سال ۸۸ کردند.

 

ترقی خاطر نشان کرد: سران فتنه با یک گروه سیاسی رقیب درگیر نشدند و طرفشان یک گروه سیاسی نبود که بین آنان آشتی صورت گیرد آنان با نظام قهر کردند و شعارهایشان مغایر اصل ولایت فقیه بود.

 

مسئول مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی ابراز داشت: کسانی که طرح آشتی ملی را مطرح کردند به این معنا نیست که به اشتباهات خود اقرار کنند و درصدد جبران برآیند؛ آنان در حقیقت می‌خواهند با این کار به موقعیت قبلی خود بازگردند چرا که می بینند روز به روز موقعیت اجتماعی خود را در بین مردم و طرفداران خود از دست می دهند و برای نجات خود طرح اشتی ملی را مطرح کردند و این در حقیقت اقدام عوام فریبانه است.

 

وی در پایان گفت: آنان می خواهند بدون هزینه به جایگاه خود برگردند لذا با توجه به نزدیک شدن انتخابات، طرح آشتی ملی را بعنوان گفتمان انتخاباتی خود مطرح کردند تا با برای فریب مردم و زیر سایه این شعار از مردم رای بگیرند.

 

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار