مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. اسفند 1395 - 12:06   |   کد مطلب: 19831
شامگاه جمعه با وقوع انفجار مهیب در منزل مسکونی واقع در محله شهریار(آراز علی) هفت تن از شهروندان جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از  سبلان‌ما، شامگاه جمعه ساعت  21:05 دقیقه با وقوع انفجار مهیب در منزل مسکونی واقع در محله شهریار(آراز علی) هفت تن از شهروندان جان خود را از دست دادند.

به گفته عتباتی دادستان اردبیل، بی احتیاطی و تهیه و تولید مواد محترقه دست ساز سبب انفجار در منزل مسکونی شده است.

ساخت و استفاده از مواد محترقه در طول سالهای گذشته همیشه حادثه ساز بوده و دستگاه قضایی و دیگر دستگاههای مرتبط بارها نسبت به خطرات ساخت مواد محترقه هشدار داده بودند اما متاسفانه بار دیگر شاهد اتفاق تلخ این بار در اردبیل بودیم.

بهرام غیبی در گفتگو با آذرسلام، درباره جزئیات حادثه انفجار مواد محترقه در محله شهریار آراز علی اردبیل اظهار داشت: این حادثه ناگوار ساعت 23:30به هلال احمر گزارش شد که بلافاصله 6 تیم عملیاتی شامل تیم آواربرداری و دستگاه ها و سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه در هنگام انفجار 11 نفر از اعضای خانواده و بستگان در منزل حضور داشتند که با شدت انفجار دو سقف طبقه همکف و زیر زمین، فرو ریخته بود.

بهرام غیبی ادامه داد: در این حادثه 3 نفر از جانباختگان کم سن و سال در حدود 11 و 13 ساله و دو فرد 41 ساله از زیر آوار بیرون کشیده شد.

رئیس سازمان هلال احمر استان اردبیل گفت: بر اثر شدت انفجار و تخریب، یک نفر از مصدومین در بیمارستان جان سپرد و خود عامل اتفاق نیز با مصدومیت بالا به بیمارستان منتقل شده است.

این مسئول افزود: قدرت انفجار به شدت بالا بوده و موجب تخریب کامل ساختمان محل وقوع و خسارتی به ساختمان اطراف آورده است و دلیل قدرت انفجار نیز دپو شدن مواد منفجره در ساختمان بوده است.

غیبی از مردم خواست با عبرت گرفتن از این حادثه از اتفاقات پیش بینی نشده روز چهارشنبه سوری آخر سال پیشگیری کنند و در آستانه عید خانواده و بستگان را داغدار نکنند.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار