مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. اسفند 1395 - 12:31   |   کد مطلب: 19841
رییس فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ساعت ۵:۱۰ امروز یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۵۸ آزاد راه ساوه همدان در مسیر حرکت به سمت همدان با یدیگر برخورد کردند که به دنبال این برخورد یک نفر کشته و ۱۵ نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نارخبر، آزاد راه ساوه- همدان یکی از پرترددترین آزادراه های کشور است که بسیاری از پایتخت نشینان برای رسیدن به غرب کشور از این مسیر استفاده می کنند و از حیث تصادف هم، از حادثه خیزترین مسیرهای استان مرکزی است.

نعمت الله عزیزی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه با اشاره به تصادف شدید صبح امروز گفت: ساعت ۵:۱۰ امروز یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۵۸ آزاد راه ساوه همدان در مسیر حرکت به سمت همدان با یدیگر برخورد کردند که به دنبال این برخورد یک نفر کشته و ۱۵ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اثر این تصادف، اتوبوس بعد از شکستن گاردریل کنار جاده منحرف شده، یکی از سرنشینان اتوبوس که مردی حدود ۲۳ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم کشته شده و ۱۵ سرنشین و راننده دچار جراحاتی شدند.

عزیزی بیان کرد: مرکز پیام شهرستان ساوه بلافاصله بعد از دریافت پیام تیم اورژانس پایگاه جاده‌ای غرق آباد، نوبران و سیلجرد را به محل حادثه فراخوان کرد.

وی در خصوص وضعیت مصدومان ادامه داد: مصدومان این حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به بیمارستان های شهید مدرس و شهید چمران ساوه منتقل شدند که هم اکنون نیز اکثر مصدومان رضایت بخش گزارش شده است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار