مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. اسفند 1395 - 21:29   |   کد مطلب: 19893
رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن تاکید بر اینکه تغییرات اخیر در دانشگاه‌ها صددرصد سیاسی است، گفت: دولت به گونه‌ای رفتار کرده است که انگار مردم شعور ندارند. به جای پاسخگویی به مردم، آن‌ها را حواله به ادبیات منقلی و عذاب الهی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس، محمدمهدی زاهدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به تغییرات اخیر در دانشگاه‌های کشور که از سوی وزارت علوم انجام شده است، گفت: تغییرات اخیر در دانشگاه‌های کشور صد درصد سیاسی است.

وی ادامه داد: دولت رویکردی را ایجاد کرده که به جای ارائه گزارش و پاسخگویی به مطالبات مردم در زمینه قول‌هایی که به آنها داده است ادبیات جدیدی را به کار می‌برد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادبیات جدید، دولت به گونه‌ای رفتار کرده است که انگار مردم فهم، درک و شعور جدی ندارند. این ادبیات صحبت کردن با مردم بد است. یعنی به جای ارائه گزارش و پاسخگویی به مردم، آن‌ها را حواله به ادبیات منقلی، جهنمی و عذاب الهی می‌کند که در شأن دولت نیست. 

زاهدی با تأکید بر اینکه این رفتار مردم را تحریک به موضع‌گیری نسبت به دولت می‌کند، اظهار داشت: دولت به جای این ادبیات باید خود را خادم ملت، سرباز نظام و انقلاب بداند نه اینکه از ادبیاتی استفاده کند که مردم چیزی نمی‌فهمد. این در شأن ملت ما نیست.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار