مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. فروردين 1396 - 22:28   |   کد مطلب: 19970
متاسفانه مسئولین مانند سال های قبل به قسمت اولیه ی نام سال توجه کردند و این نام گزاری ولی امر مسلمین را در حد سربرگ نامه ها و تبلیغ در بنر ها خاصه کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد صادق تمهیدی منیر دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: یکی از کارهایی که در سال جدید باید انجام می شد نگاه جهادی مسئولین به رفع مشکلات بود که انجام نشد. مقام معظم رهبری هرساله با توجه به اولویت های موجود و کسری هایی که در کشور است محور کار مسئولین را مشخص می کند.

 

وی اظهار داشت: سال 1395 که به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گزاری شده بود ؛ متاسفانه مسئولین مانند سال های قبل به قسمت اولیه ی نام سال توجه کردند و این نام گزاری ولی امر مسلمین را در حد سربرگ نامه ها و تبلیغ در بنر ها خاصه کردند، پس قسمت دوم نام سال که اقدام و عمل بود چه شد؟ مگر مقام معظم رهبری نگفتند که نیاز است به صورت عملی دیده شود و تاثیر آن را مردم حس کنند؟ پس چرا مسئولین بی تفاوت از تمامی این مسائل رد می شوند و کاری انجام نمی دهند؟

 

تمهیدی افزود: متاسفانه باید بگوییم مسئولین امروزه مشکلات را می بینند و اقدام نمی کنند. در بحث اقتصادی که شاهد فلج شدن منابع تولیدی و رشد قاچاق و سود وام ها هستیم و در مباحث آسیب های اجتماعی شاهد رشد معضلات اجتماعی در سطح کشور و شهر هستیم که یکی از این آسیب های اجتماعی که در سال 95 توسط مدیریت حوزه ی شهری قرارگاه دانشجویی شهید همدانی مطرح شد تپه ی پیسهای همدان بود که متاسفانه شاهد بی تفاوتی مسئولین به این قضیه ی اسف بار هستیم. منطقه ای که روزانه صدها زن و مرد برای تامین مواد مخدر با اوج امنیت به این مکان مراجعه می کنند ودر آن هزاران جرم مانند کودک فروشی ، خود فروشی ، خود کشی و غیره در حال انجام است که با رشد خود دامن تمام خانواده ها را خواهد گرفت.

وی گفت: تنها کاری که انجام شد برگزاری سلسله جلسات فرمایشی بود. ودر اینجا لازم میدانم از مسئولان دعوت کنم که دوباره به آغوش انقلاب و مردم بازگردند و بدانند که برای این میزها خون شهیدان ریخته شده است و ساده بدست این ها نرسیده.

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار