مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. فروردين 1396 - 17:01   |   کد مطلب: 20075
رییس جمهور در بدو ورود به گیلان افتتاح رسمی مجتمع بندری کاسپین و آغاز عملیات ساخت مارینا را از فعالیت های مهم خود دراین سفر معرفی کرد و گفت: گیلان در آینده نزدیک شاهد تحولات اقتصادی، اجتماعی خوبی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از «دیارباران»، حسن روحانی در بدو ورود به گیلان در در جمع مقامات ارشد استان در فرودگاه سردار جنگل رشت، گفت: هدف سفر امروز دیدار با مردم گیلان و افتتاح طرح هایی است که اجرایشان در سفر قبلی به مردم گیلان قول داده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ پروژه در این سفر با سرمایه گذاری دو هزار ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود، بیان کرد: با افتتاح این پروژه ها سه هزار و ۶۰۰ شغل در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال فراهم می شود.

رییس جمهور افتتاح رسمی مجتمع بندری کاسپین و آغاز عملیات ساخت مارینا را از فعالیت های مهم خود در سفر به گیلان معرفی کرد و گفت: راه آهن قزوین ـ رشت و رشت ـ آستارا نیز دو پروژه مهم گیلان است که ان شاءالله تا پایان سال افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات توسط جمهوری آذربایجان تامین خواهد شد، افزود: گیلان در آینده نزدیک شاهد تحولات اقتصادی، اجتماعی خوبی خواهد بود.

 در این سفر طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان دو واحد تولیدی MDF با حضور روحانی در شهرک صنعتی سپیدرود رشت به بهره برداری می رسد.

واحد تولیدی آرین تخته  تولید کننده ام دی اف با ظرفیت تولید سالیانه 250 هزار متر مکعب و میزان سرمایه گذاری 2500 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 150 هزار متر مربع و زیربنای 81 هزار و 500 متر مربع و اشتغالزایی 350 نفر و شرکت آرین مریم با محصول تولیدی ام دی اف و ظرفیت تولید سالیانه 200 هزار متر مکعب و میزان سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریال در مساحت 370 هزار متر مربع و زیر بنای 163 هزار متر مربع و اشتغالزایی 250 نفر امروز با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

قرار است در سفر رییس جمهور به گیلان 15 پروژه زیربنایی، عمرانی، بندری، صنعتی، بهداشت و درمانی، آی سی تی، مخابراتی، اشتغالزایی و گردشگری و  کشاورزی به بهره برداری برسد.

ارزش این طرح ها بالغ بر25هزار میلیارد ریال است.

همچنین افتتاح شرکت پارکو (آریاپارکو) نیز از جمله برنامه هایی است که با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار