مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. فروردين 1396 - 12:13   |   کد مطلب: 20214
رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل عنوان کرد: عرضه کننده سوخت خارج از شبکه توسط اداره تعزیرات در شهرستان زابل تعزیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از اوشیدا محمد حسین جهان آبادی در گفتگو با خبرنگار ما ابراز داشت: مامورین پلیس آگاهی شهرستان زابل مقدار سه هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت از نوع نفت گاز که در حال عرضه خارج از شبکه بود را کشف کردند.

وی افزود: با تشکیل پرونده اقدامات مربوط به رسیدگی در تعزیرات حکومتی آغاز و متهم جهت رسیدگی به پرونده اظهار شد تا پس از بررسی پرونده حکم لازم در این زمینه صادر شود.

جهان آبادی ادامه داد: با توجه به اقرار متهم شعبه تعزیرات حکومتی، تخلف را وارد دانست و متخلف را علاوه بر عرضه سوخت در شبکه به میزان ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی زابل خاطرنشان کرد: قاچاق سوخت و انواع کالا تیشه بر اقتصاد کشور زده به طوری که این محصولات سبب تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و در پی آن بیکاری شمار زیادی از کارگران شده که در این راستا در سالی که مقام معظم رهبری آن را مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال فرموده اند انتظار می رود حمایت بیشتر از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

جهان آبادی با بیان اینکه، کالاهای قاچاق علاوه بر بروز مشکلات اقتصادی؛ تهدیدی برای سلامت آحاد جامعه به شمار می رود در پایان گفت: اداره تعزیرات حکومتی در سال جاری با شدت بیشتری با متخلفان برخورد خواهد کرد تا از این طریق جامعه به سمت پویایی گام برداشته و از بروز تخلفات جلوگیری شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار