مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. فروردين 1396 - 14:22   |   کد مطلب: 20227
روحی ملکی از آغاز ثبت‌نام اولیه حج واجب خبر داد و گفت: حدود 8 هزار نفر پیش‌تر نام‌نویسی کرده‌اند که از بین ‌آن‌ها در سال جاری 3 هزار و 600 نفر به زیارت خانه‌ی خدا اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، امیر روحی ملکی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به آغاز ثبت‌نام اولیه‌ی متقاضیان سفر حج از صبح چهارشنبه، ابراز داشت: کسانی که پیش‌تر نام‌نویسی کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملی در سطح استان و ارائه‌ی اصل شناسنامه، کارت ملی و فیش بانکی قبلی، نسبت به طی مراحل ثبت‌نام اولیه اقدام نمایند.

وی ادامه داد: اولویت اعزام به حج واجب با کسانی است که قبل از تاریخ سی‌ویکم تیرماه 85 ثبت نام کرده‌اند اما این به معنای عدم اعزام اشخاصی که بعد از این تاریخ نام‌نویسی کرده‌اند نمی‌باشد.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عده‌ای پیش‌تر مبلغ یک الی دو میلیون تومان جهت خرید فیش پرداخت کرده‌اند، اظهار کرد: بانک بعد از محاسبه‌ی سود مدت سپرده‌گذاری شده، مبلغ پرداخت شده را به اضافه‌ی سود آن حساب می‌نماید و با کسر آن از مبلغ کل 10 میلیون تومان، مابقی را از متقاضی می‌خواهد.

وی توضیح داد: قبلاً حدود 8 هزار نفر خواستار سفر به مکه‌ی مکرمه و انجام فریضه‌ی الهی حج واجب شده بودند و بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمال دارد امسال بالغ بر 3 هزار و 600 نفر از آذربایجان‌شرقی به زیارت خانه‌ی خدا فرستاده شوند.

این مقام مسئول با تکذیب شایعه‌ی انصراف تبریزی‌ها از سفر به مکه‌ی مکرمه، تصریح کرد: چنین شایعه‌هایی در سایر شهرها نیز انتشار یافت اما بعدا معلوم شد صحت ندارد، تاکنون نیز گزارشی مبنی بر انصراف اشخاص از زیارت خانه‌ی خدا به دستِ ما نرسیده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار