مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. فروردين 1396 - 12:51   |   کد مطلب: 20287
استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه این دولت به اقرار خودش ۳۰ تا ۴۰ درصد افت رأی پیدا کرده است، گفت: بدون هیچ‌گونه اختلافی بعد از برکناری‌ام از استانداری خوزستان از آقای روحانی جدا شدم و تا به امروز در این باره سکوت کردم و لام تا کام صحبت نکرده‌ام اما دلایل حضورم در عرصه انتخابات را برای مردم خواهم گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از رهیاب،مقتدایی عصر دیروز در دیدار با جمعی از فعالان بندرعباس با بیان اینکه این دولت پیر و خسته است و اهل ریسک نیست، اظهار کرد: بسیاری از افراد اصلی دولت با زبان نامناسب و تحکم و بی‌ادبی با مردم صحبت می‌کنند. مثلا آقای ترکان در تلویزیون و در حضور هزاران بیننده با یک مجری جوان چگونه صحبت می‌کند؟ و یا برخی دیگر از وزرا به جای بیان شایسته با مردم از لحن نامناسبی استفاده می‌کنند.

وی گفت: به برخی از افراد حاضر در دولت و همین طور برخی از دوستان اصلاح طلب نیز می‌گویم که به جای التماس کردن به بنده برای عدم کاندیداتوری در انتخابات، لااقل برنامه‌ها و حرف‌های من را گوش می‌دادید و بعد تصمیم می‌گرفتید.
 
وی با اشاره به اینکه متأسفانه دولت در استفاده از ظرفیت‌های برجام به خوبی عمل نکرده است افزود: این همه قیل و قالی برای وارد کردن یک هواپیما به کشور به راه انداخته‌اند اما من اطلاع دارم که همزمان با این حرکت دولت در خرید هواپیما، یک شرکت خصوصی نیز توانسته بدون حاشیه ۳ هواپیمای جدید وارد کشور کند.
 
استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه بدون هیچ‌گونه اختلافی بعد از برکناری‌ام از استانداری خوزستان از آقای روحانی جدا شدم، ادامه داد: تا به امروز در این باره سکوت کردم و لام تا کام صحبت نکرده‌ام اما دلایل حضورم در عرصه انتخابات را برای مردم خواهم گفت.
 
وی در پایان گفت: همه دولت‌ها در دور دوم انتخابات خود یا محبوب‌تر می‌شوند یا اندکی افت آرا دارند اما این دولت به اقرار خودش ۳۰ تا ۴۰ درصد افت رأی پیدا کرده است.
 
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار