مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. ارديبهشت 1396 - 18:10   |   کد مطلب: 20390
علیم یارمحمدی در خصوص افتتاح برخی پروژه‌های نیمه کاره توسط دولت و بررسی آن‌ها در مجلس گفت: ما هنوز گزارشی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم و اگر از طریق مردم یا مسئولان گزارشی در خصوص افتتاح پروژه‌های نیمه کاره دریافت کنیم حتما این مسئله را بررسی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علیم یارمحمدی نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص افتتاح برخی پروژه‌های نیمه کاره توسط دولت و بررسی این موضوع در مجلس اظهار داشت: ما هنوز  گزارشی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم و اگر از طریق مردم یا مسئولان گزارشی در خصوص افتتاح پروژه‌های نیمه کاره دریافت کنیم حتما این مسئله را بررسی می‌کنیم.

وی افزود: البته برخی پروژه‌ها تعاریفی دارند که اگر بیش از 95 درصد آن‌ها آماده باشد، مسئولان می‌توانند پروژه را افتتاح کنند.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا بیش از 95 درصد فرودگاه نیمه کاره سمنان آماده شده است؟" گفت: اینکه هر هواپیمایی بخواهد در این فرودگاه بنشیند جزو فازهای بعدی پروژه فرودگاه سمنان است.

به گزارش دانا؛ افتتاح پروژه‌های نیمه تمام توسط حسن روحانی و اعضای کابینه دولت در روزهای منتهی به انتخابات باعث به وجود آمدن حواشی و شائبه‌های گوناگونی در روزهای اخیر شده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار