مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. ارديبهشت 1396 - 19:59   |   کد مطلب: 20466
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص حضور جهانگیری به عنوان کاندیدا پوششی روحانی در انتخابات گفت: قطعا در این فرآیند ضربه اساسی به جهانگیری وارد می‌شود چرا که مردم نسبت به کسی که آمده "ضربه گیر" باشد و بعد کنار برود حس خوشی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، پرویز سروری عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حضور جهانگیری به عنوان کاندیدا پوششی روحانی در انتخابات اظهار داشت: قطعا در این فرآیند ضربه اساسی به جهانگیری وارد می‌شود چرا که مردم نسبت به کسی که آمده "ضربه گیر" باشد و بعد کنار برود حس خوبی ندارند.

 

وی افزود: بعضی از اظهارنظرها نشان می‌دهد که جهانگیری بیشتر به عنوان "ضربه‌گیر" وارد انتخابات شده و من فکر می‌کنم این اقدام آثار نامطلوبی بر آینده سیاسی جهانگیری داشته باشد.

 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم انتظار دارند روحانی خود از کارنامه‌اش دفاع کند گفت: حتی اگر اصلاح‌طلبان به این فکر می‌کنند که در صورت عدم موفقیت روحانی در مناظره‌ها می‌توانند از جهانگیری به عنوان آلترناتیو روحانی استفاده کنند، اشتباه فکر می‌کنند.

 

سروری ادامه داد:جهانگیری معاون اول روحانی است، و از نظر مردم روحانی و جهانگیری دو روی یک سکه هستند و به همین دلیل هم جهانگیری نمی‌تواند آلترناتیو خوبی برای روحانی باشد، البته به نظرم اصلاح‌طلبان این حق را هم برای جهانگیری قائل نیستند.

 

وی در خصوص احتمال تک دوره‌ای شدن روحانی گفت: دولت‌‌ها بر اساس کارآمدی و کارنامه‌شان دو دوره‌ای می‌شوند، اگر قرار بود در نظام همه رئیس جمهورها دو دوره‌ای باشند دیگر نیازی به این همه هزینه نبود تا هر چهار سال یک بار انتخابات برگزار شود.

 

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: دو دوره‌ای شدن روسای جمهوری بستگی به عملکرد رئیس جمهوری در چهار سال اول دارد، اینکه آیا رئیس جمهوری در دوره اول خود رضایت مردم را جلب کرده یا خیر.

 

سروری اظهار داشت: در حال حاضر مردم با مشکلات مختلف معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، کشور از نظر اشتغال‌زایی و رکود با چالش مواجه است و مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد.

 

وی افزود: اینگونه احساس می‌شود که وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهوری فعلی در هیچ کدام از حوزه‌ها محقق نشده و مردم الزامی ندارد که حتما برای بار دوم هم به یک رئیس جمهوری رای بدهند.

 

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر مردم احساس کنند که رئیس جمهوری موفق بوده حتما برای بار دوم هم به او رای می‌دهند اما اگر احساس کنند که تکرار یک دولت می‌تواند مشکلات را افزایش دهد حتما تصمیم‌ دیگری اتخاذ خواهند کرد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار