مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. ارديبهشت 1396 - 21:29   |   کد مطلب: 20517
كانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع مردم همدان بیان داشت: ایران کشورثروتمندی است و بدون تردید ما ثروت عظیمی در کشور داریم ولی چرا این همه جوان بیکار وجود دارد، جوانانی که شرایط ازدواج را دارند به11میلیون میرسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی امروز صبح در جمع مردم همدان با اشاره به اینکه بعد از گذشت 38 سال این چهره زشت فقر برچهره کشور ما پسندیده نیست، بیان داشت: میتوان در کشور با همین منابع فقر زدایی کرد ایران کشورثروتمندی است و بدون تردید ما ثروت عظیمی در کشور داریم ولی چرا این همه جوان بیکار وجود دارد، جوانانی که شرایط ازدواج را دارند به11میلیون میرسد.

 

 

وی با اشاره به اینکه اگر امروز کسی نمی تواند به ملت چپ نگاه کند به دلیل حضور با بصیرت مردم است افزود: آنچه سایه جنگ را از کشور دور کرده حضور مردم با بصیرت و مومن در صحنه است.

 

 

رئیسی با بیان اینکه امروز وقتی به وضعیت زندگی و معیشت و اقتصاد مردم نگاه می کنم غصه دار می شوم ادامه داد:  دلیلش چیست دلیل آن بیکاری جوانان ایران است آیا این شرایط و وضعیت در شأن جوانان و ملت ما و در شأن زنان و مردان ما است.

 

حجت الاسلام رئیسی خاطر نشان کرد: 500 هزار زوج جوان آماده دریافت وام 10 میلیونی هستند، اما برخی  قانون را دور می‌زنند میلیاردها تومان وام دریافت می‌کنند و مانع حل  مشکل 500 هزار نفر می شوند.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با سه برابرشدن یارانه دهک های پایین جامعه، شرایط مناسبی برای دهک پایین ایجاد می شود.

 

 

وی تصریح کرد: چرا برخی از افراد درآمد میلیاردی دارند ولی مالیات نمیدهند اینها هم باید مالیات بدهند مانند یقه سفید های جامعه نباید فرارمالیاتی کنند.

 

 

این کاندیدا خاطر نشان کرد: اگر در بانک ها و گمرک ها دربخش بازرگانی بصورت جامع نظارت کنند، شفاف سازی میشود، فساد ایجاد نمیشود، اینها آرمان نیستند اینها باید باشند. ماضعف مدیریت داریم نه ضعف اقتصاد.

 

 

وی ادامه داد: فساد درایران فراجناحی شده است ومردم ظرفیت این همه فساد را ندارند این همه شهید داده اند و  این همه فساد برای آنها قابل درک نیست، ماخط شکن آن هستیم.

 

 

رئیسی افزود: یک سازمان فسادزا درتمام سازمان های دولتی برقرارکنیم، در فساد رئیس دولت باید مدعی باشد.

 

 

وی تأکید کرد: نوبت اقدام  وعمل است و دیگرجای حرف نیست.

 

 

حجت‌الاسلام رئیسی در رابطه با میزان واردات کالاهای چینی اظهار داشت: این واردات  سالانه 5میلیارد دلار بوده است دراین چهارسال 10میلیاردواردکشورشده چرا تولیدداخلی نداشته باشیم، کشورما مدیریت جهادی واتقلابی میخواهد.

 

 

وی گفت: اعتماد کردن به جوانان انقلابی برای مدیریت جامعه مشکلی پیش نیاورده و باهمین منابع میتوانیم فقرزدایی کنیم.

 

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به حقوق زنان در جامعه اظهار داشت: ما به زنان حق نداده ایم خدا حق داده است ما میتوانیم زنان را در عرصه های مختلف با حفظ کرامت و شأن انها حاضر و دائر کرده و نقش آفرینی داشته باشند و این دولت و آن دولت ندارد حق شهروندی است، حقی است که خداوند داده است.

 

 

وی حق شهروندی را آن دانست که جوانی برای نداشتن کار خجالت نکشد و ادامه داد: آن است که نفر با مراجعه به یک اداره با آن پیچیدگی هایی همچون رشوه و فساد و رفیق بازی مواجه نشود، حق شهروندی آن است که یک نفر برای انتقاد از عملکرد به مشکل برنخورد.

 

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: حق شهروندی اینها است که احتیاج به عمل و اجرا دارد با نمایش و با رونمایی کردن از یک نوشته که حق شهروندی اجرا نمی شود باید در عمل و اجرا کاری کرد که از زنان رفع مظلومیت منزلتی شود.

 

 

وی افزود: زنان مولد ما مثل زنان عشایر و روستایی که در عرصه تولید هستند باید حمایت شود و عرصه برای عرضه تولیدشان در جامعه فراهم شود.

 

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: بسیاری از کارها برای حمایت قانون شده است نیاز به اجرا دارد، کشور ما مشکلش قانون نویسی نیست مشکل عبارت است از مدیریت باید دوران اقدام و عمل باشد، رقیب دولت 4سال عملکرد اوست.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار