مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. ارديبهشت 1396 - 16:11   |   کد مطلب: 20570
در حالی که رامین رضاییان با جدایی از پرسپولیس به تمرینات اختصاصی مشغول است، شایعات جالب توجهی در خصوص آینده‌اش شنیده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ رامین رضاییان که در ترکیب سرخپوشان از نظر فنی عملکرد موفقیت آمیزی از خود به جا گذاشت در نهایت با توجه به بروز برخی مشکلات و درگیری شکل گرفته در اردوی این تیم در امارات از سوی برانکو ایوانکوویچ در لیست خروج قرار گرفت تا با دریافت رضایتنامه‌اش رسما از این تیم جدا شود.

مدافع راست ملی‌پوش پرسپولیس که در بازگشت از ترکیه و تیم ریزه اسپور با قبول نیمکت نشینی به نظر می‌رسد در مسیر حرفه‌ای‌گری پیش می‌رود و قبول حضور در پستی غیرتخصصی مهر تاییدی به این اتفاق می‌زد در نهایت با از کف دادن عنان برانکو را در تصمیمی که گرفته بود به قطعیت رساند تا کاملا در اختیار باشگاه قرار گیرد و به پایان همکاری خود با این تیم برسد.

رضاییان بعد از چند روز بلاتکلیفی در نهایت با پادرمیانی علی پروین و حضور اسطوره سرخپوشان در باشگاه و جلسه با علی اکبر طاهری توانست مجوز دریافت رضایتنامه خود را دریافت کند. مسوولان پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه رامین رضاییان مبلغ 300 میلیون تومان به علاوه بخشش مبلغ طلبش از این باشگاه را در نظر گرفتند و او با قبول و انجام هر دو درخواست توانست آن را دریافت کند.

اکنون رامین رضاییان به عنوان بازیکن آزاد قادر خواهد بود با هر تیمی چه داخلی و چه خارج از ایران و بدون دخالت باشگاه پرسپولیس به توافق دست یابد. رضایتنامه‌ای که برای مدافع ملی پوش سرخپوشان یک میلیاردی آب خورده به او این مجوز را خواهد داد تا با با تیم‌های خواهان خودش به مذاکره پرداخته و توافق احتمالی اش را بدون دخالت باشگاه سابق خود به امضا برساند.

اما اینکه رامین رضاییان قصد حضور در استقلال را داشته باشد بسیار بعید به نظر می‌رسد. او در گفتگو دوستانه خود با نزدیکانش ضمن تکذیب این اتفاق، اعلام کرده تمام تمرکزش را روی تمرین و در نهایت پیشنهاد خارجی معطوف کرده است. خصوصا اینکه باشگاه استقلال نیز به دنبال این است تا با دوری از حواشی ناشی از انتقال با گزینه دیگری که سابقه حضور در تیم ملی را در کارنامه دارد به توافق دست یابند.

با این حال در حالی که گفته می‌شد رضاییان به توافق با دو باشگاه اروپایی دست یافته و باشگاه بلژیکی نیز دعوتنامه و بلیت حضور این بازیکن را فراهم آورده، او این روزها با حضور در آکادمی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد تا حضورش در این تیم با اما و اگر همراه شود. در این رابطه نیز گفته می‌شود این مدافع ملی پوش به دنبال این است تا با تمرینات اختصاصی و حفظ آمادگی خود تا تابستان و مقطع نقل و انتقالات اروپایی تمرینات خود را در تهران و زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی و اختصاصی اش دنبال کند و با شروع نقل و انتقالات راهی اروپا خواهد شد و برنامه‌ای برای ادامه بازی در فوتبال ایران ندارد و اولویت او در این شرایط دوری از حواشی احتمالی و تجربه فوتبال در اروپا خواهد بود تا جایگاهش در تیم ملی را نیز تثبیت شده ببیند. 

با تمام این شرایط گمانه زنی در خصوص دخالت باشگاه پرسپولیس در قرارداد بعدی این بازیکن صحت ندارد و رضاییان با توجه به بخشیدن مبلغ قراردادش و همچنین 300 میلیون برای دریافت رضایتنامه به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند با تیم آینده اش به توافق دست یابد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار