مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. ارديبهشت 1396 - 14:43   |   کد مطلب: 20617
امروز انتخابات بهانه ای شده است هر گروهی که اساسا چیزی به اسم جمهوری اسلامی را قبول ندارند وارد فاز حمایت از یک نامزد شوند و هر آنچه دل تنگشان میخواهد به زبان آورند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع؛ کدام یک از ستادها تاکنون مکررا قانون و ساختار های نظام را به باد تمسخر گرفته اند.

 

حقیقت این است که ساختار جمهوری اسلامی یکی از مظلوم ترین ساختارها در جهان و حتی در تاریخ سیاسی معاصر دنیاست.

 

امروز انتخابات بهانه ای شده که گروهی که اساسا چیزی به اسم جمهوری اسلامی را قبول ندارند وارد فاز حمایت از یک نامزد شوند و هر آنچه دل تنگشان میخواهد به زبان آورند.

 

حرفی نیست انتخابات است و رهبر انقلاب از همه حتی کسانی که نظام را قبول ندارند دعوت کرده اند برای ایران و ایرانی به صحنه بیند حتی اگر نظام را قبول ندارند .

 

اما نمی شود کسی هم داعیه حمایت از ولایت فقیه و قانون مداری را داشته باشد و از طرفی هر چه دشمن امام و خط امام خمینی وجود دارد پشت سر او جمع شده باشد.

 

نکته جالبی که رهبری سال گذشته گفتند و آن این بود که ایشان گفتند "این هم پدیده جالبی است کسانی که امروز نام امام را می برند و ادعای خط امامی  بودن را دارند که هر چه دشمن شماسنامه دار امام و خط فکری امام در کشور هست بیشتر در اطراف او هستند."

نام بردن حسن روحانی از کسی که بارها و بارها رهبر انقلاب در موقعیت های مختلف اجازه دیدار او با خود را نداده اند و او را بنا به نقل قولی طغیانگر و باقی بر نظام نامیده اند چگونه با ادعای تبعیت از ولی فقیه جور در می آید؟

حمایت ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی که امام (ره) در نامه تاریخی خود حضور آنان را مضر و عدم صلاحیت آنان را برای تمام مناصب جمهوری اسلامی مورد تاکید قرار دادند چگونه با ادعای خط امامی بودن همسان است؟

 

حضور عبدالله مومنی و بسیاری از بازداشتی های فتنه ۸۸ که نقششان در کودتا بر علیه جمهوری اسلامی کاملا مسجل است و در اصطلاح سیاسی لقب برانداز را با خود همراه دارند چگونه با ادعای حرکت در ساختار جمهوری اسلامی و قانون چگونه سازگار است؟

 

 

همه ی کسانی که کینه و زاویه ای با امام و انقلاب و خط ولایت فقیه و ساختار جمهوری اسلامی دارند امروز پشت سر کسی جمع شده اند که بیشترین ادعای قانون مداری را دارند و این طنز تلخ روزگار است.

 

 

به حق جمهوری اسلامی امروز پیروزمندانه  به چنان اقتداری رسیده ست که مخالفین خود را نیز به پای صندوقهای رأی کشانده است  و این فخری بس بی پایان است.

 

 

اما سخن اینجاست اگر ستاد و همه ی ارکان ستاد فردی مجتمع از ساختار شکنانی است که در کارنامه خود همه نوع پرونده فساد ،ضدیت با انقلاب و ساختارشکنی را دارد چگونه این فرد ادعای پیروی از امام دارد و با سو استفاده از امام و حرم امام نقش خط امامی بودن بازی میکند؟ و از آن جالب تر ادعای قانون مداری دارند؟

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار