مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. ارديبهشت 1396 - 23:29   |   کد مطلب: 20673
معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با بيان اينكه عناصر ضد انقلاب با پاره کردن پوسترها قصد دارند طرفداران کاندیداها را مقابل هم قرار دهند؛ گفت: در مواردي نيز طرفداران كانديدايي خاص با پاره کردن پوستر كانديداي خود دنبال مظلوم‌نمایی بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سعید گلستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در راستای رصد تخلفات انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: تخلف زیادی را در این زمینه شاهد نبودیم، چندین مورد بود که با تذکر برطرف شده است.

وی گفت: در روزهای گذشته شاهد اقداماتی از سوی معاندین و عناصر ضد انقلاب بودیم که باید در این راستا آگاه‌سازی صورت گیرد تا مردم در جریان امور باشند.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان یادآور شد: منافقین و ضد انقلاب با پاره کردن پوسترهای تبلیغاتی برخی کاندیداها قصد دارند طرفداران آنها را مقابل هم قرار دهند و با ایجاد آشوب و تفرقه و دودستگی به اهداف خود دست یابند.

وی ادامه داد: مواردی را نیز شاهد بودیم که خود طرفداران و ستاد انتخاباتی کاندیدایی خاص با پاره کردن پوستر و بنر تبلیغاتی کاندیدای خود و انتشار عکس آن در فضای مجازی دنبال مظلوم‌نمایی در بین مردم بودند که این مورد نیز تخلف محسوب می‌شود.

گلستانی با تأکید بر اینکه با متخلفان برخورد خواهیم کرد چراکه این کار خلاف قانون است، گفت: در استان همدان شاهد مواردی از این دست بودیم به همین دلیل به روسای ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری هشدار داد تا آگاه باشند چرا که هر تخلفی صورت بگیرد مسوول تخلف، روسای این ستادها خواهند بود.

فتنه خط قرمز ماست

وی با اشاره به نکته دیگری در تبلیغات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: روسای ستادهای تبلیغاتی باید مراقب باشند تا در میتینگ‌های انتخاباتی شعارهای هنجارشکن داده نشود و مراقب باشند فتنه‌گران در ستادها و جلسات آنها وارد نشوند زیرا فتنه خط قرمز ماست.

گلستانی در پایان سخنانش گفت: مسولان ستادها باید در تمام این موارد آگاه بوده و مراقب شعارها و مباحث فتنه‌انگیز باشند چراکه اگر تخلفی صورت گیرد متوجه خود آنها خواهد شد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار