مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. ارديبهشت 1396 - 12:51   |   کد مطلب: 20706
لیست اصلاح طلبان نه تنها شامل اقوام و اقلیت های مذهبی نشد بلکه اعضای سابق شورای شهر با گرایش اصلاح طلبی هم در این لیست جایی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ تنها چند روز به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستاها در کشور باقی مانده است و تلاش های کاندیداها برای پیوستن به لیست ها در روزهای نهایی رسیدن به انتخابات بسیار بیشتر شده است.

 

طی روزهای گذشته شوراى عالى سیاستگذارى اصلاح طلبان لیست نهایی اصلاح طلبان شورای شهر تهران را اعلام کرد که این لیست متشکل از 21 نفر از کاندیداهای اصلاح طلب و کارگزار بود.

 

بر اساس اعلام شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لیست ۲۱ نفره عبارتند از: محمدجواد حق‌شناس، محمد سالاری، معروف صمدی، سید محمود میرلوحی، افشین حبیب‌زاده، زهرا نژادبهرام، علی اعطا، محسن هاشمی، محمد علیخانی، زهرا صدراعظم نوری، آرش میلانی،ابراهیم امینی، الهام فخاری، خلیل آبادی، شهربانو امانی، احمد مسجدجامعی، بهاره آروین، ناهید خداکرمی، مجید فراهانی، حسن رسولی، حجت نظری.

 

لیست دیگری از سوی کارگزاران منتشر شد که اعضای آن با لیست اصلاح طلبان متفاوت بود و بسیاری از اصلاح طلبان دوره قبلی در این لیست جایی نداشتند.

 

با گذشت چند ساعت از انتشار این لیست در فضای مجازی، این شورا با حذف نام سید معروف صمدی، شخص دیگری را جایگزین وی کرد. از زمان اعلام اسامی اولیه تایید صلاحیت شدگان شورای شهر، تعدادی از کاندیداهای کُرد که در تهران کاندیدا شده بودند در حال رایزنی برای قرار گرفتن در لیست شورای اصلاح طلبان تهران بودند. اما حذف سید معروف صمدی به عنوان یک کاندیدا از اقلیت ها نشان داد که اصلاح طلبان تنها به شعار دادن درباره اقلیت ها می پردازند و در عمل به این موضوع توجهی ندارند.

 

لیست اصلاح طلبان نه تنها شامل اقوام و اقلیت های مذهبی نشد بلکه اعضای سابق شورای شهر با گرایش اصلاح طلبی هم در این لیست جایی ندارند.

 

غیبت افرادی مانند احمد دنیامالی، یاشار سلطانی، محسن سرخو، احمد حکیمی پور، اسماعیل دوستی و ... حاکی از اختلافات عمیق میان شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و کارگزاران است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار