مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. ارديبهشت 1396 - 12:48   |   کد مطلب: 20724
فرمانده انتظامی استان همدان در نشست خبری با حضور خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات بیان داشت: تمهیدات لازم برای سه مرحله قبل، حین و بعد انتخابات پیش بینی شده است، برای مقابله با هر گونه بی نظمی آماده هستیم 7 هزار نفر نیروی انتظامی برای حفظ امنیت صندوقهای رای به‌کارگیری خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: از چهار ماه قبل قرارگاه انتظامی امام علی(ع) در سطح استان برای ناجا تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان داشت: تمهیدات لازم برای سه مرحله قبل، حین و بعد انتخابات پیش بینی شده است.

 

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات از منظر رهبری تا اینجاست که ایشان همه را با هر مرام و مسلکی به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

 

وی گفت: از همه ی مردم میخواهیم در این انتخابات شرکت کنند و با این کار به تداوم سربلندی کشور کمک کنند.

 

 

وی تأکید کرد: امنیت را با حضور مردم ایجاد کنیم، امنیت را مردم تولید میکنند، استان همدان این ظرفیت را دارد که همواره کمک کار ناجا بوده اند.

 

این مسئول انتظامی بیان داشت: از زمان آغاز تبلیغات همکاران را هوشمند کرده ایم، بی طرفانه با کارنامه های زرین و درخشان ناجا در انتخابات حاضر شده ایم، برای مقابله با هر گونه بی نظمی آماده هستیم 7 هزار نفر نیروی انتظامی برای حفظ امنیت صندوقهای رای به‌کارگیری خواهند شد.

 

مهدیان نسب ابراز داشت: از سپاه  فرماندهی محترم سپاه که ما را یاری میکنند تقدیر میکنم، سه‌هزار دستگاه‌خودرو در تامین‌امنیت انتخابات استفاده خواهد شد، در روز برگزاری گشتهای نظارتی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر حفاظت از شعب اخذ رأی مطالبات مردم عزیز و سایر ماموریت های ناجا با آمادگی بیش از قبل خواهد بود.

وی تأکید کرد: در واقع استان همدان به عنوان معبر ۴۹ نقطه امنیتی دیده شده است. یک بالگرد ندارک دیده شده است جلسات مختلف با دستگاه قضایی و سپاه و استانداری برای نظم و امنیت تدارک دید ه شد.

وی خاطرنشان کرد: 119 دستگاه ماشین از طرف استانداری داده شده است کارگروه های مختلف برای نظارت بر فضای مجازی تشکیل شده است.

اگر کسی بخواهد در فضای مجازی مشکلات مالی و کلاهبرداری و یا سایر مسایل انجام دهند رسیدگی و برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: فوریتهای پلیسی در سطح استان بصورت شبانه روز اماده پاسخگویی هستند، سال جدید اقدامات خلاقانه زیادی در این حوزه انجام داده ایم.

مهدیان نسب بیان داشت:  ۱۸حوزه ماموریت را برای خود‌ نیرو تدارک‌دیده ایم،برخورد شدیدتر با قاچاق کالا و عرض داشته‌ایم 30 باند قاچاق کالا در استان انهدام شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق بتوانیم به خواسته ی رهبری جامه عمل بپوشانیم .

 

فرمانده انتظامی استان همدان دومین اولویت  را بحث تهیه و‌نوزیع مواد مخدر دانست و بیان داشت: استان همدان در بحث جمع آوری معتادان بسیار خوب عمل کرده است، در دوماه ۹۰۰ کیلوگرم کشف داشته ایم، 15 باند تهیه و‌نوزیع مواد مخدر منهدم شده است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه مقابله با سرقت اولویت ماست سرقت در همدان چند سال است کاهش پیدا کرده است و سال گذشته به عنوان نیروی برتر برای مقابله با سرقت انتخاب شدیم.

مهدیان نسب افزود: سال جدید ۵ درصد کاهش سرقت داشته ایم و ۷۵ درصد رشد کشف داشته‌ایم و 85 درصد پرونده های که برای مشاوره مراجعه کردند به صلح و سازش منتج شده است

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار