مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. ارديبهشت 1396 - 12:31   |   کد مطلب: 20750
چهره‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی طی روزهای اخیر با خیل هواداران حجت الاسلام رئیسی پیوسته‌اند و برنامه جامع برای بهبود وضع کشور، سلامت، لیاقت و کارآمدی را دلایل حمایت خود از حجت الاسلام رئیسی می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ پس کناره‌گیری محمد باقر قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بسیاری از نظرسنجی‌ها، آمارها اینگونه نشان می‌دهند که درصد آراء حجت الاسلام رئیسی افزایش چشمگیری داشته و چهره‌های سیاسی معتقدند که احتمال شکست حسن روحانی در دور اول انتخابات نزدیک به قطعی شده است.

از طرف دیگر چهره‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی طی روزهای اخیر با خیل هواداران حجت الاسلام رئیسی پیوسته‌اند و برنامه جامع برای بهبود وضع کشور، سلامت، لیاقت و کارآمدی را دلایل حمایت خود از حجت الاسلام رئیسی می‌دانند.

 

روح الله بهمنی: رئیسی برنامه بهتری برای بهبود وضع کشور دارد

روح الله بهمنی مداح اهل بیت در گفت‌وگو با خبرنگار دانا؛ در خصوص دلیل رای دادن به حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: نظر رئیسی هم به منویات رهبر معظم انقلاب نزدیک‌تر، برنامه بهتری برای بهبود وضع کشور دارد و شعار تبلیغاتی زیبایی دارد، " تغییر به نفع مردم".

 

حدادعادل: احتمال پیروزی در دور اول انتخابات افزایش یافته است

غلامعلی حداد عادل عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دانا؛ با بیان اینکه رئیسی لیاقت ریاست جمهوری را دارد گفت: با توجه به اتحاد مردم و نیروهای انقلابی احتمال پیروزی در دور اول انتخابات افزایش یافته است.

 

ذوالقدر: پیش‌بینی می‌کنیم که روحانی در دور اول شکست بخورد

محمد باقر ذوالقدر عضو شورای مرکزی جبهه مردمی به خبرنگار دانا؛ گفت: به رئیسی رای می‌دهیم به دلیل قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها سلامت و کارآمدی که دارد.

وی عنوان کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که روحانی در دور اول انتخابات شکست بخورد و امیدواریم که بتوانیم بساط ضعف و ناکارآمدی را از قوه مجریه کشور جمع کنیم.

 

روح‌الامینی: حرکت انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت و عدالت با حضور رئیسی محقق می‌شود

عبدالحسین روح‌الامینی، دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی به خبرنگار دانا گفت: حضور رئیسی در انتخابات عصاره درخواست اقشار و آحاد ملت بود به معنای کامل رئیسی صدای ملت است.

وی افزود: حجت الاسلام رئیسی نماینده مطلوب مردم است که حرکت انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت و عدالت با حضور او محقق می‌شود.

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی  اظهار داشت: وحدت نیروهای انقلاب در جغرافیای عرضی کشور نوید یک جهش عالی را می‌دهد و امیدواریم بتوانیم با انسجام عملی روز جمعه تغییر به نفع مردم را حاصل کنیم.

 

قاسمی: با رای به رئیسی نه در وضع موجود می‌مانیم نه به گذشته باز می‌گردیم

رستم قاسمی وزیر سابق نفت در گفت‌وگو با خبرنگار دانا اظهار داشت: به رئیسی رای می‌دهم چرا که نه در وضع موجود می‌مانیم و نه به گذشته باز می‌گردیم بلکه تغییر به نفع مردم رخ خواهد داد.

وی افزود: با اتحادی که به وجود آمده احتمال شکست حسن روحانی در دور اول قطعی شده است.

 

فروزنده: جمعه پایان روحانی است

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به خبرنگار دانا گفت: این جبهه دو هدف اصلی را پیگیری کرده است، اول انجسام نیروهای مردمی و انقلابی و دوم پیروزی در انتخابات.

وی افزود: امروز انجسام نیروهای انقلابی با حرکت مجاهدانه محمد باقر قالبیاف محقق شده و امیدواریم با پیروزی آقای رئیسی به هدف دوم خودمان هم برسیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جمعه پایان روحانی است و به نظرم ما با اتحادمان به دو هدف خود می‌رسیم.

فروزنده عنوان کرد: من معتقدم آقای رئیسی با درصد بالایی حسن روحانی را شکست خواهد داد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار