مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. ارديبهشت 1396 - 17:40   |   کد مطلب: 20796
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ملت ایران با درک شرایط منطقه در این انتخابات حضور یافتند و با این حضور خود ملت‌های مستضعف جهان را نسبت به داخل ایران امیدوار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسن هانی زاده، کاشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار صبح توس، با بیان اینکه پیروز انتخابات ملت ایران هستند، اظهار کرد: در انتخابات صرف‌نظر از اینکه نام چه کسی به عنوان منتخب مردم از صندوق‌های رأی بیرون بیاید پیروز واقعی آن مردم و رهبری معظم هستند.

 

انتخابات تجلی حماسه بزرگ اسلامی و ملی

 

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه انتخابات تجلی حماسه بزرگ اسلامی و ملی است، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان داد که ملت ایران خیلی خوب شرایط منطقه و جهان را درک کرده‌اند و به همین دلیل هم در پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری یافتند.

 

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص برگزاری پور شور و نشاط انتخابات، تصریج کرد: ملت ایران در پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب این بار نیز با حضور گسترده خود در انتخابات، پیروزی دیگری را برای نظام رقم زدند.

 

کاستی‌های دولت در جریان برگزاری انتخابات قابل اغماض است

 

هانی زاده با اشاره به کاستی‌های مشاهده شده در جریان انتخابات، بیان داشت: البته این تخلفات و کاستی‌ها قابل اغماض است.

 

این کارشناس سیاسی وحدت ملت ایران و حرکت آنها پشت سر رهبری را پیام مشخص انتخابات به جهانیان دانست و اظهار کرد: چنانچه چه جریان‌های سیاسی در جریان تبلیغات انتخاباتی مسائلی را مطرح کردند؛ اما با این حال جامعه ایرانی جامعه منسجمی است و هیچ کس نمی‌تواند علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه انتخابات جمهوری اسلامی ایران برای دوستان بسیار امیدوار کننده بود، تصریح کرد: ملت ایران با درک شرایط منطقه در این انتخابات حضور یافتند و با این حضور خود ملت‌های مستضعف جهان را نسبت به داخل ایران امیدوار کردند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار