مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. خرداد 1396 - 0:10   |   کد مطلب: 20818
باید از این مسئولین سوال کرد که اگر خودشان هم در این وضعیت بودند به سادگی از کنار این مسئله رد می شدند؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محرومین در جامعه بخشی از جامعه هستند که باید همانند سایرین به آنها توجه شود.

متاسفانه در اکثر شهر ها مسئولان به قشر محروم و حاشیه نشین شهر توجه نمی کنند و این افراد را از حقوق شهروندیشان محروم میکنند ، مردمانی که همانند سایرین باید از این حقوق بهره مند باشند.

در همین راستا گزارشی از مردم منطقه ی شاه پسند همدان تهیه شده که آن را مرور می کنیم:

منطقه ی شاهپسند از جمله مناطق حاشیه ی شهر همدان است که که نیاز های اولیه ی زندگی هم در این منطقه وجود ندارد ؛ نیاز هایی از قبیل شبکه ی آب رسانی ، شبکه ی گاز رسانی ، شبکه ی فاضلاب و غیره که در عکس های زیر قابل مشاهده می باشد.

طبق پرس و جوی انجام شده مسئولین و ارگان های شهر از دادن امکانات برای این مناطق و همکاری امتناع میکنند و هریک مسئولیت را به گردن دیگری می اندازند و خود را از این قضیه کنار می کشند.

باید از این مسئولین سوال کرد که اگر خودشان هم در این وضعیت بودند به سادگی از کنار این مسئله رد می شدند؟!

 

 

نیاز های اصلی ما را تامین کنید

شهروندان این منطقه در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفتند: آب و گاز و کانال فاضلاب که از نیاز های اصلی است را نداریم ، آب چاه هایمان خشک شده ، از استانداری ، شورای شهر ، شهرداری و غیره هم پیگیری کرده ایم ولی به کار ما رسیدگی نمیکنند.

 

 

وضعیت زندگی در منطقه ی ما خراب است

 

انتظار ما این است که دولت به ما کمک کند ، به ما رسیدگی بکند ، در حال حاضر بی کار هستیم وضعیت اقتصادیمان خراب است، وضعیت زندگی ما خیلی خراب است ، برای تهیه ی گاز و آب دچار مشکل شده ایم. برای مصارف شست و شو باید از چاه استفاده کنیم که در حال حاضر خشک شده است، آب خوردن هم باید از خانه هایی که آب دارند بگیریم و یا از مغازه تهیه کنیم. تنها امتیاز ما برای زندگی در اینجا برق است.

 

آب هایی که از آن برای شست و شو استفاده میکنیم ، به علت نزدیکی به چاه های فاضلاب مورد اطمینان نیست ، وقتی ظرف می شوریم تمام ظروف لکه لکه می شوند. برای تخلیه ی چاه های فاضلاب هر دفعه باید 60-70 هزار تومان پول بدهیم.

 

 

 

انتهاب پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار