مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. خرداد 1396 - 14:38   |   کد مطلب: 20885
در راستای نقل و انتقالات لیگ هفدهم، پرسپولیس با ستاره لیگ دسته اول به توافق قطعی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ پرسپولیس که با پایان لیگ شانزدهم بلافاصله همچون فصل گذشته با شجاع خلیل زاده به توافق دست یافت و قرارداد این بازیکن را منعقد کرد، در فاز دوم سراغ گادوین منشا رفت و توانست مهاجم گلزن نیجریه ای پیکان را نیز سرخپوش کند.

برانکو ایوانکوویچ که برای تقویت تیم خود به دنبال جذب بازیکنانی است که علاوه بر بالا بردن قدرت فنی، روی نیمکت نیز توان قابل توجه این تیم را افزایش دهند، اینبار در لیست خود نام بازیکنی از لیگ دسته اول را در اختیار مسوولان باشگاه قرار داده است تا خرید بعدی این تیم احتمالا از دسته پایین تر باشد.

این ستاره جوان که با توجه به سن کم توانسته به یکی از چهره‌های برتر لیگ دسته اول تبدیل شده و در نیم فصل هم مورد توجه این تیم قرار گرفته بود و با توجه به ارتباط نزدیکش با دو بازیکن پرسپولیس صحبت‌هایی نیز در ارتباط با حضورش در جمع شاگردان برانکو صورت گرفته بود. این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی بار دیگر مورد توجه این تیم قرار گرفته و مذاکرات مثبتی نیز انجام پذیرفته که به نظر می‌رسد تا پس از دیدار برابر لخویا در مرحله برگشت یک هشتم نهایی به عنوان سورپرایز مسوولان باشگاه به هواداران معرفی شود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار