مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. خرداد 1396 - 14:51   |   کد مطلب: 20942
روزنامه ورزشی کشور قطر واکنش های تندی نسبت به حذف لخویا از لیگ قهرمانان آسیا داشتند؛ استفاده از واژه هایی مانند شکست، تحریم و ناامیدی به خوبی این مساله را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ تیم لخویای قطر اگرچه در تهران مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید و نتیجه خوبی برایش محسوب می شد امید داشت در بازی برگشت که میزبانی اش را برعهده داشت، به برتری برسد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را به دست آورد. این رویا اما محقق نشد و بازی خوب پرسپولیس در دوحه شانس حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا را از تیم قطری گرفت.

لخویا که آخرین حضورش در مسابقات فوتبال را تجربه می کرد، امید داشت بتواند موفقیتی بزرگ کسب کند. این تیم در سال آینده دیگر با لخویا در مسابقات حضور نخواهد داشت و قرار است با یکی دیگر از تیم های قطری ادغام شده و نامش نیز تغییر کند.

 

از این رو شکست لخویا در دوحه تبعات سنگینی را برای تیم قطری به همراه داشت. هواداران فوتبال قطر واکنش های تندی نسبت به حذف لخویا از لیگ قهرمانان داشتند و روزنامه های کشور قطر نیز ستاره های این تیم را از انتقاد بی نصیب نگذاشتند.

 

روزنامه‎‌های قطری نظیر الشرق، الرایه و الوطن تیترهای تقریبا مشابهی را امروز روی جلد بردند که نشان از ناامیدی محض داشت. لخویا که تنها نماینده کشور قطر در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان بود، امیدهای این کشور را برای داشتن نماینده در جمع 8 تیم برتر آسیا ناامید کرد. چیزی که روزنامه های قطری نیز به آن پرداختند و تیترهایی مبنی بر امیدهای از دست رفته را روی جلد بردند.

همچنین انتقادهایی نیز به ستاره های متمول باشگاه لخویا انجام شده است؛ روزنامه الشرق در این خصوص نوشته است: «ستاره هایی که با حمایت بسیار مدیران باشگاه مورد اعتماد قرار گرفته بودند، نتوانستند فوتبال قطر را در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنند.»

جالب اینکه تیتر اکثر این روزنامه به صورت مشابه «فشلتونا» به معنی شکست بود. ظاهرا شکست مقابل پرسپولیس برای قطری ها سنگین تمام شده که اینطور به تیم کشور خود حمله و آنها را بابت حذف از آسیا سرزنش کردند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار