مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. خرداد 1396 - 22:17   |   کد مطلب: 20982
با شروع ماه مبارک رمضان شبکه ی نسیم برنامه ای با عنوان هزار داستان بر روی آنتن برده است، برنامه ای با سبک و سیاقی خلاقانه و فضایی گرم که بدون سر و صدا مشغول جذب مخاطب در ساعات قبل از افطار می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ با شروع ماه مبارک رمضان شبکه ی نسیم برنامه ای با عنوان هزار داستان بر روی آنتن برده است، برنامه ای با سبک و سیاقی خلاقانه و فضایی گرم که بدون سر و صدا مشغول جذب مخاطب در ساعات قبل از افطار می باشد. برنامه ای سرگرم کننده و نشاط آور و جایی برای شنیدن داستان های واقعی که در واقع آگاهی مردم نسبت به مسایل اجتماعی را افزایش داده و نوعی تغییر نگرش نسبت به اتفاقات، آرزوها و ترس ها را در بر دارد.
این برنامه برای اولین بار این فرصت را ایجاد کرده است تا از میان چهره های شناخته شده و هنرمندان که برخی حتی تجربه ی اجرا را نداشته اند این فرصت را پیدا کنند تا در مقام مجری یک برنامه ی گفتگو محور خود را در محک مخاطبین قرار دهند.
افرادی چون سیامک انصاری، فرهاد آییش، شقایق دهقان، گلاره عباسی،بهرام عظیمی،گیتی خامنه،محسن کیایی، بیژن بیرنگ، بهنام تشکر و… از جمله کسانی هستند که اجرای این برنامه را برعهده می گیرند.
 
پیش بینی می گردد هزار داستان با شروع خوب و جذب بالای مخاطب درقسمت های آغازین ازرقبای اصلی و سرسخت برنامه های مناسبتی تلویزیون گردد. 
 
این برنامه هر روز تا پایان ماه رمضان، ساعت ١٨:٣٠ به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاداز شبکه نسیم پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار