مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. خرداد 1396 - 22:44   |   کد مطلب: 20992
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‎های خود در ریف شرقی حلب، امروز موفق شدند منطقه استراتژیک «مسکنه» آخرین پایگاه داعش در شرق حلب را آزاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس؛ ارتش سوریه منطقه «مسکنه» آخرین پایگاه داعش در شرق استان حلب را پس از عقب‎نشینی عناصر گروه تروریستی داعش از این شهر، به تصرف خود درآورد.

نیروهای ارتش سوریه امروز موفق شدند منطقه استراتژیک و مهم «مسکنه» در ریف شرقی حلب را آزاد کنند و امنیت را به این منطقه بازگردانند.

نیروهای سوری و همپیمانان آنها امروز همچنین مناطق و روستاها و محلات «العزیزیه»، «المسمومه»، «رده کبیره» و «الاذاعه» در شرق استان حلب را باز پس گرفتند.

شبکه خبری المنار گزارش داد که یگان های مهندسی ارتش سوریه پس از آزادسازی این منطقه مهم، اقدام به مین روبی و خنثی کردن بمب‎های نصب شده در خیابان‎ها و روستاهای و محلات آزاد شده کردند.

نیروهای مقاومت سوریه همچنین موفق شدند کنترل ایستگاه اول و دوم پمپاژ آب و ایستگاه تولید برق در شرق حلب را در اختیار خود بگیرند.

ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن برای محاصره شهر مسکنه و تصرف آن، از بیش از دو ماه پیش عملیات نظامی خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار