مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. خرداد 1396 - 20:29   |   کد مطلب: 21081
بعد از سعدناطق مدافع عراقی تیم‌ملی این کشور دیگر گزینه انتخابی پرسپولیسی‌ها بشار رسن هافبک دفاعی عراقی‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از به ورزش 3، 2 بازیکن مدنظر پرسپولیسی‌ها از جمع تیم‌ملی عراق سعدناطق مدافع و بشاررسن هافبک  آنهاست که با توجه به شرایط لیست پرسپولیس و البته به طول انجامیدن مذاکرات قبلی این بازیکن فعلا در بین درخواست های پرسپولیسی ها حضور ندارد . با این حال رسن  بازیکنی زیر 23 ساله عراقی‌ها که تاکنون در اکثر بازی‌های رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته ، با توجه به شرایط سنی مناسب می‌تواند برای سرخپوشان به میدان برود.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از مذاکره بی سرانجام  با سعدناطق با بشار رسن دیگر بازیکن عراقی مدنظرشان مذاکراتی داشته‌اند که این بازیکن در این خصوص در گفت‌وگویی کوتاه می‌گوید: پیشنهادات از سایر تیم‌های اروپایی و آسیایی دارم اما پرسپولیس را به دلیل آنکه در مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و موقعیت مناسبی در ایران دارد ترجیح می‌دهم . پرسپولیسی‌ها را دوست دارم مدیربرنامه هایم در مورد تمام شرایط پرسپولیس با من صحبت کرده . به طور قطع در هفته آینده تصمیمم را برای حضور در این تیم خواهم گرفت اما پیش از آن باید شرایط را بررسی کنم تا با قطعیت بگویم پرسپولیسی خواهم شد یا خیر.

 

مدیربرنامه‌های بشار رسن در رابطه با جذب این بازیکن افزود: پرسپولیسی‌ها خواستار جذب این بازیکن شده‌اند اما من به مسئولین باشگاه گفتم که بشار یک هفته زمان خواسته.

به نظر من پرسپولیس بهترین گزینه ی حال حاضر بشار هست و به تعویق انداختن این انتخاب به ضرر بشار خواهد بود. باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگیست و گزینه ها برای این باشگاه زیاد است، فرصت بازی در این تیم به راحتی برای هرکس محیا نمیشود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار