مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. ارديبهشت 1396 - 14:50   |   کد مطلب: 20621
سرخ پوشان که این روزها فعالیت خود را برای حضور در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده اند جذب مدافع تیم ملی عراق را در برنامه خود دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ پرسپولیسی ها که این روزها فعالیت جدی خود را برای حضور موفق در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده اند پس از جذب بازیکنانی همچون شجاع خلیل زاده و گادوین منشا، به دنبال این هستند تا بتوانند ستاره تیم ملی عراق را نیز به جمع خود اضافه کنند. 

 

ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با تایید این موضوع که سعد ناطق مورد توجه این باشگاه قرار دارد در این باره گفت: بله به دنبال جذب سعد ناطق هستیم و مذاکرات ما با این بازیکن تقریبا نهایی شده است. منتظریم که او این هفته به تهران بیاید.

 

این مدافع 23 ساله عراقی پیش از این نیز مورد توجه پرسپولیسی ها قرار داشت اما مذاکرات با او به نتیجه نرسید و این مدافع جوان نتوانست با دریافت رضایتنامه خود از تیم نیروی هوایی عراق راهی تهران شود. 

پیش از این قرار بود سعد ناطق در هفته گذشته وارد تهران شود اما به دلیل بازی های تیم نیروی هوایی در لیگ عراق موفق نشد مذاکرات خود را با پرسپولیسی ها رسمی کند. 

ناطق که یکی از ستاره های تیم امید عراق در المپیک ریو بود 7 بازی ملی در کارنامه خود به ثبت رسانده و به عنوان مدافعی چپ پا، توانایی بازی در پست های هافبک دفاعی و دفاع میانی نیز دارد. 

او چندی پیش با پیشنهاد تیم متمول المریخیه قطر (که به تازگی راهی لیگ ستارگان قطر شده است) روبرو شد که آن را نپذیرفت. 

نکته جالب در رابطه با این موضوع اینکه سعد ناطق ساعتی پس از انتشار این پیشنهاد کلان این باشگاه به وی، ناطق با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود از قلب هایی قرمز رونمایی کرد که همین موضوع نشان از مذاکرات مثبت او با پرسپولیس داشت.

 

او شب آینده در دیدار پایانی خود در لیگ عراق به میدان می رود تا برای آخرین بار با پیراهن نیروی هوایی به بازی بپردازد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار