مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. خرداد 1396 - 20:02   |   کد مطلب: 21162
نماینده مردم جغتای در مجلس شورای اسلامی گفت: به افشای فساد ۸هزار میلیاردی افتخار میکنم که منجر به بازگشت ۳ هزار میلیارد تومان از پول های دزدیده شده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از پیام جغتای، حسین مقصودی نماینده مردم شهرستان جغتای در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با اشاره به حادثه تروریستی ۱۷ خرداد تهران اظهار داشت: عده ای که شعار مذاکره با داعش را سر داده بودند حالا سکوت کرده اند و حرفی نمی زنند.

مقصودی افزود: آنهایی که به کمک های کشورمان به محور مقاومت، حضور مدافعان حرم در سوریه، حمایت از دولت و مردم عراق اعتراض می کردند و شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند به چشم خود دیدند که اگر جلوی داعش را در خارج از مرزهایمان نگیریم، به قول فرمایش رهبر معظم انقلاب باید در کرمانشاه با آنها درگیر بشویم.

وی گفت: همانگونه که آمریکایی ها امنیت اسرائیل را برای خود به عناون خط قرمز می دانند، ما نیز امنیت غزه، سوریه و سید حسن نصرالله را خط قرمز خود دانسته و امنیت آنها را امنیت خود می دانیم.

مقصودی با طرح این سوال که علت امنیت ایران در میان دریای نا امنی و جنگ خاورمیانه چیست؟ خاطرنشان کرد: کشورهایی که نا امن هستند همانند ما ارتش دارند، دولت و سازمان دارند، سلاح دارند اما انچه که مار را با آنها متفاوت کرده است، ولایت فقیه و وجود رهبری با تدبیر و درایت است.

نماینده مردم جغتای در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم و تنها خط قرمز ما رهبری و لایت فقیه می باشد و از این رو هر قدرتی و هر مقامی که بخواهد از این خط قرمز عبور کند و در برابر رهبری بایستد کنار می رود.

به افشای فساد ۸هزار میلیاردی افتخار میکنم

مقصودی تصریح کرد: افشا کننده فساد تاسف بار ۸ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان حسین مقصودی نماینده شما در مجلس شورای اسلامی بود و من به عملکرد خودم در این رابطه افتخار میکنم، اگرچه خیلی ها سعی کردند با استهزاء و انکار، آن را ساختگی جلوه دهند اما همه دیدیم که پرونده های تشکیل شده در این زمینه منجر به بازگشت ۳ هزار میلیارد تومان از پول های دزدیده شده شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: گزارش تخلفات مالی و اداری به همه نمایندگان داده می شد اما از آنجایی که مرام نامه و فرم عضویت در احزاب را امضا کرده اند به خاطر منافع حزبی و گروهی خود سکوت میکنند اما من از آنجایی که وامدار هیچ حزب و گروهی نیستم با جرات اقدام به افشای این فساد ناجوانمردانه در صندوق ذخیره فرهنگیان کردم.

حسین فریدون از من شکایت کرد

مقصودی گفت: فتنه اصلی نه داعش، نه طالبان بلکه پروژه بدبین کردن مردم نسبت به نظام می باشد که توسط برخی از صاحبان قدرت و ثروت در جریان است، پروژه ای که از هر فتنه ای خطرناکتر و بزرگتر است و کار را به جایی رسانده که رهبر معظم انقلاب دستور آتش به ختیار را صادر کرده است.

وی با اشاره به موضع گیری های خود در قبال فساد موجود در حلقه های نزدیک به نهاد ریاست جمهوری افزود: حسین فریدون برادر آقای رئیس جمهوری به دلیل اعتراض بنده به واریز پول های غیر قانونی به حساب دخترش در خارج از کشور شکایت کرد اما با مستندات قانونی روبرو شد و منجر به تشکیل پرونده برای خودشان شد.

اهل کلنگ زنی های پوپولیستی نیستم

نماینده مردم جغتای در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انجام اقدامات زیربنایی گفت: ما در شهرستان جغتای پوپولیستی عمل نکرده ایم تا بعد از کلنگ زنی پروژه های مختلف در نقاط گوناگون شهرستان، آنها را به حال خود رها کنیم.

وی تلاش در راستای جذب سرمایه های لازم برای پروژه راهبردی جاده جغتای-فرومد را یکی از اقدامات زیبنایی برای خروج شهرستان جغتای از بن بست عنوان و تشریح کرد:  در نتیجه جلسات برگزار شده بین بنده و مسولان راهداری کشور و ارایه توجیهات اقتصادی و فنی برای احداث جاده جغتای-فرومد مبلغ ۳میلیارد تومان به ساخت این محور اختصاص یافته است و پیگیری ها برای جذب منابع مالی بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار