مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. خرداد 1396 - 21:46   |   کد مطلب: 21198
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تحریم های جدید سنا بر علیه ایران نشان داد که هزینه سازش و رفاقت بیش از هزینه جنگ و تحریم است لذا هیات دولت و کارگروه مربوطه برجام اقدام کند و آن را به صحن مجلس بیاورند تا بحث کنیم و یک اقدام مناسب برای مقابله به مثل با آن ها انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز  در واکنش به تحریم های جدید سنا بر علیه ایران، این اقدام را نقض صریح برجام خواند و اظهار کرد:  آقای روحانی هنگام تصویب برجام در مجلس گفته بود اگر سازمان ملل این قطع نامه برجام را ترک کرد تمام تحریم ها برداشته خواهد شد و تحریمی نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: هم چنین روحانی در جریان انتخابات گفته بود اگر شخص دیگری غیر از من رئیس جمهور شود برجام به هم می خورد، تحریم ها بیشتر می شود و ما بودیم که سایه جنگ را از سر شما برداشتیم ولی دیدیم که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه جنگ به خانه ی نمایندگان ملت در مجلس آمد و تحریم ها هم بیشتر شد.

قاضی پور تاکید کرد: برای آمریکایی ها این رئیس جمهور و آن رئیس جمهور فرقی ندارد، آن ها ذاتا دشمن ملت ایران هستند و از همه قوای خود برای نابودی ایران اسلامی استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: لذا رئیس جمهور هر چه سریع تر باید جلسه بگذارد و نسبت به این اقدام آمریکایی ها عکس العمل نشان دهد و آن را به مجلس بیاورد تا ما در مورد آن نظر دهیم، انتظار داریم که روحانی به فرامین و نصیحت های رهبری گوش کند.

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: هزینه سازش بیش از هزینه جنگ و هزینه رفاقت بیش از هزینه تحریم است و این مسئله عملا مشاهده شد لذا هیات دولت و کارگروه مربوطه برجام اقدام کند و آن را به صحن مجلس بیاورند تا بحث کنیم و یک اقدام مناسب برای مقابله به مثل با آن ها انجام دهیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار