مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. تير 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 21338
مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس که برای مذاکره با علی اکبر طاهری جلسه‌ای طولانی و 3 ساعته‌ای با وی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ مهدى طارمى که این روزها زمزمه حضورش در خارج از فوتبال ایران شدت گرفته، طى هفته اخیر با کسب مجوز از باشگاه براى مذاکره با تیم هاى خواهانش در تمرین غیبت داشت.باشگاه پرسپولیس که گفته مى شود براى صدور رضایتنامه آقاى گل دو فصل اخیر و مهاجم ملى پوشش مبلغ یک میلیون دلار در نظر گرفته، طبق قرار قبلى امروز در ساختمان باشگاه پذیراى او  شد.

طارمى از ساعت ١٣:٣٥ دقیقه و با تاخیر پنج دقیقه اى نسبت به قرارى که داشت در باشگاه حاضر شد و مستقیما راهى اتاق مدیریت باشگاه که ترکاشوند و على اکبر طاهرى انتظارش را مى کشیدند شد.

 

در حالى که همه منتظر نتیجه مذاکره با طارمى بودند ناگهان برانکو ایوانکوویچ و دستیارش نیز وارد ساختمان شدند تا گمانه زنى در خصوص جدایى او جدى شود، اما بعد از لحظاتى و با اضافه شدن رضا کرملاچعب که براى دریافت رضایتنامه آمده بود و البته سیدجلال حسینى، حسین ماهینى و على علیپور شرایط جلسه به شکل دیگرى پیش رفت.مسوولان پرسپولیس که در روز شلوغ ابتدایى هفته خود مشغول رتق و فتق امور مربوط به برگزارى اردو، هماهنگى قراردادها، برگزارى دربى در آلمان و ... بودند در این بین با گادوین منشا نیز جلسه کوتاهى برگزار کردند تا مشکلات مربوط به این بازیکنان را بررسى کنند.

 

برانکو ایوانکوویچ البته بعد از ٤٠ دقیقه باشگاه را به مقصد محل تمرین این تیم در استادیوم شهید کاظمى ترک کرد و لحظاتى بعد نیز کاپیتان هاى این تیم نیز محل باشگاه را ترک کردند  ور شرایطی که خبرنگاران در انتظار شنیدن اخبار داغ از زبان مهدی طارمی بودند، مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرد سرنوشت مهاجم ملی پوش پرسپولیس تا 48 ساعت آینده روشن می شود .

صمد ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا تکلیف طارمی برای ماندن یا رفتن روشن شد یا نه گفت: 48 ساعت صبر کنید فعلا نه توافقی در مورد رفتن مهدی صورت گرفته نه درباره ماندنش تصمیم‌گیری قطعی شده است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار