مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. تير 1396 - 22:44   |   کد مطلب: 21369
پس از جست و جو های فراوان در اینترنت هیچ سایتی برای دسترسی به پروژه ی تلویزیونِ اینترنتی یافت نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ روز پنجشنبه یک تیر 96 ده‌ها میلیون پیامک با مضمون افتتاح تلویزیون اینترنتی اصناف به مخاطبین ایرانی ارسال شد. پس از تماس با هیئت رئیسه اتاق اصناف از بی خبری آنها از تلویزیون اینترنتی و با خبری آنها همچون دیگران از آن پیامک ده ها میلیونی با خبر شدیم . حجت الاسلام روحانی در کمال ناباوری اصناف از پروژه تخته شاسیِ تلویزیونِ اینترنتی اصناف پرده برداری کرد.

پس از تماس های فراوان و جستجو در اینترنت هیچ سایتی یافت نشد اما به مصداق لنگه کفشی در بیابان غنیمت است با خبر شدیم ، اپلیکیشنی تحت عنوان تلویزیون اینترنتی اصناف وجود دارد، که در آن کمتر از بیست فیلم قابل مشاهده است.

گذشته از نبود فیلم با کیفیت و باز گذشته از کپی فیلم های غیر مرتبط در این اپلیکیشن ، به عددی محیرالعقول برخوردیم از جنس عددهای اختلاس با صفرهای بی پایان ، 450/000/000/000 ریال هزینه ساخت این اپلیکیشن شده است یعنی با این هزینه میتوان یک سریال فاخری دیگر چون مختار بیش از ده بادیگارد و ... ساخت. باز هم میگذریم از اینکه این اپلیکیشن مگر چه دارد که این مقدار هزینه اش شده باشد؟

 

از آنجایی که حاکمیت تلویزیون های تعاملی و اینترنتی براساس قانون برعهده صدا و سیما بوده و مجوزی در این باره گرفته نشده پس اصناف در این باره تخلف کرده است،دولت نیز با آگاهی یا عدم آگاهی در این تخلف مشارکت کرده ضمن اینکه فعلا" هیچ نشانی در این خصوص در کار نیست و چیزی افتتاح شده که وجود خارجی ندارد.
 

سوال اصلی اینجاست که آیا آقای فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، از ورشکسته شدن صنوف مختلف در سال های تصدی ایشان بر اتاق اصناف بی خبر است که برای نمایش اقتدار به تلویزیون اینترنتی پناه می برد ؟ یا برای سر پوش گذاشتن ناکارآمدی ها در نمایندگی اصناف دست به این شعبده بازی ها می زند؟ از سوی دیگر باید از جناب روحانی و مشاورانش پرسید آیا نیازی نیست قبل از افتتاح پروژه از واقعی بودن آن با خبر شوند ، سپس نماد جمهوریت نظام را به مصاف کلنگ و روبان ببرند ؟ یا باید مردم ایران زمین ، ناباورانه مشاهده گر پروژه های بی پشتوانه باشند؟ علی برکت الله

 

 

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار