مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. تير 1396 - 17:01   |   کد مطلب: 21445
عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون گفت: گزارش‌هایی که نوشته بودیم را تقدیم ریاست کمیسیون کردیم و دیگر تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده کمیسیون است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ بررسی پرونده مدرک تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس جمهوری به گام‌های نهایی خود نزدیک شده و اعضای کمیته بررسی از ارائه گزارش‌های خود به رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر می‌دهند و دیگر همه چیز بستگی به تصمیم‌ رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دارد.

 

چندی پیش بود که چگونگی پذیرش حسین فریدون دستار ارشد رئیس جمهوری در دوره دکترا دانشگاه شهید بهشتی حاشیه‌ساز شد و پای نمایندگان مجلس و مسئولان دستگاه‌های مختلف را به این پرونده باز کرد.

 

قرار بر این بود که کمیته 3 نفره بررسی مدرک تحصیلی برادر رئیس جمهوری؛ نتجیه بررسی خود را تا 18 اردیبهشت ماه اعلام کنند؛ که البته بنا به مصالح انتخاباتی این گزارش پیش از انتخابات ریاست جمهوری آماده نشد و به مجلس ارائه نشد.

 

محمد قمی عضو اصلاح‌طلب این کمیته در همین راستا گفته بود: ما کاری می‌کنیم که انتشار گزارش کمیته بررسی پرونده حسین فریدون به پس از انتخابات ریاست جمهوری موکول شود چرا که بر روی رأی آقای روحانی در انتخابات تأثیر منفی دارد.

 

اما آنچه به گفته دیگر عضو این کمیته تاکنون محرز شده است؛ تخلف برادر رئیس جمهوری است و گزارش نهایی آماده شده و پس از ارائه گزارش کمیته به کمیسیون، مجلس موضوع را به قوه‌قضائیه ارجاع خواهد داد.

 

سید محمد جواد ابطحی عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: بنده و آقای قمی گزارش‌هایی که نوشته بودیم را تقدیم ریاست کمیسیون کردیم و دیگر تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده کمیسیون است.

 

محمد قمی رئیس این کمیته هم در گفت‌وگو با خبرنگار دانا از ارائه گزارش به محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد و گفت: اخبار نهایی در این زمینه توسط رئیس کمیسیون اعلام می‌شود.

 

پیش از این کارن خانلری عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی فریدون از احتمال تحویل گزارش این کمیته به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته جاری خبر داده بود.

انتهای پیام/ چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار