مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. تير 1396 - 23:44   |   کد مطلب: 21563
اخبار حاکی از آن است که پاری سن ژرمن قصد دارد با پرداخت مبلغی هنگفت، گران ترین انتقال همه ادوار تاریخ فوتبال را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3،  پاریسی ها از دیرباز به دنبال جذب نیمار، ستاره برزیلی بارسا بوده اند و با توجه به اخباری که امروز در مورد تمایل این گلزن برزیلی به جدایی از بارسا به دلیل مشکلات مالیاتی و همچنین درآمدن از زیر سایه مسی منتشر شده بود، دوباره برای جذب نیمار ابراز علاقه کرده است.

 

 

 

 

کالچومرکاتو فاش کرد که پدر نیمار که همیشه نقش مهمی در تصمیم گیری های این بازیکن داشته، قرار است هفته آینده به پاریس سفر کند تا برای انتقال نیمار با مدیر پاری سن ژرمن جلسه ای را برگزار کند.

 

چند روز پیش و به طور خودکار، بند آزادسازی 200 میلیون یورویی قرارداد نیمار به مبلغ 222 میلیون یورو افزایش یافت و حالا با توجه به برچسب 100 میلیون یورویی وراتی، معاوضه این دو بازیکن به اضافه دریافت مبلغی هنگفت می تواند معامله شیرینی برای بارسا باشد.

 

امروز رابرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا اعلام کرد که تیمی توانایی پرداخت بند آزادسازی نیمار را ندارد اما پاری سن ژرمن و مالک متمول آن برای جذب این ستاره برزیلی نقشه کشیده اند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار