مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. مرداد 1396 - 13:53   |   کد مطلب: 21662
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان همدان :
طرح اعطای تسهیلات ازدواج بانک کشاورزی استان همدان آغاز شد
در آستانه تولد حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت ، طرح ضربتی اعطای تسهیلات قر ض الحسنه ازدواج در بانک کشاورزی استان همدان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی و موانع موجود درسر راه جوانان جهت دریافت وام های مناسب برای تسهیل سازی مشکلات اقتصادی خود، خبرنگار صدای دانشجو از وجود طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به صدای دانشجو خبر داد. در این گزارش آمده که مسعود رضایی مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با اشاره به آغاز طرح ضربتی اعطای تسهیلات ازدواج گفته بر اساس تفاهم صورت پذیرفته با بانک مرکزی جمهوری اسلامی و در راستای اجرای بند ج تبصره 16 قانون بودجه سال 1396 در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان در صف سامانه ازدواج این بانک ظرف مدت دو ماه ابتدای مرداد ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری نسبت به اعطای ضربتی تسهیلات ازدواج اقدام می نماید.

رضایی با اشاره به تکلیف کلیه شعب در اخذ تنها یک ضامن معتبر مطابق قوانین و مقررات جاری بانک افزود همکاران بانک کشاورزی موظفند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات به متقاضیان در شعب اقدام نمایند.

اين گزارش مي افزايد: بانک کشاورزی استان همدان تا پایان تیرماه سال جاری 161 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به تعداد 1581 نفر از متقاضیان پرداخت کرده که از نظر مبلغ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 435 درصد و از نظر تعداد 204 درصد رشد داشته است.

انتها پیام/ چ

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار