مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. مرداد 1396 - 13:43   |   کد مطلب: 21742
آقای روحانی حالا که روح برجام پر کشیده اقدامی در شان جایگاه عزت ایرانی انجام دهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محسن صالحی مرام دبیر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: آمریکایی ها با تصویب طرح جدید تحریم ها  علیه جمهوری اسلامی ایران پازل بد عهدی ، دورغگویی و خیانت  را تکمیل کردند تحریم هایی که به قدری با قاطعیت و ظالمانه صورت گرفت که مادر تحریم ها لقب گرفته است.

وی افزود : البته این اتفاق غیر عادی و‌ خلاف واقع رخ نداده است ، چرا که در این سه سال بارها شاهد از این دست توهین و بد عهدی بوده ایم ؛ غربی ها و آمریکایی ها هر بار به بهانه های واهی زیر عهد خودشان زده اند.

صالحی مرام گفت: چرا مسئولین برجامی دولت هیچ عکس العملی درباره اقدامات وقیحانه ی غربی ها نشان نمیدهد چرا عزت و سرافرازی ایران‌ را در قلب جهان طنین انداز نمیکنید؟ آقای روحانی ما با شما و‌ تیمتان مشکلی نداریم ، فقط دلمان برای کشوری که برای استوار ماندش چه خون ها که نداده ایم می سوزد. ما فقط نگران کشوریم که خدای کرده با سازش چیزی از ایران باقی نماند.

وی ادامه داد: ما از دولت و تیم مذاکره کننده انتطار زیادی نداریم فقط دیگر بس است  ، بس است عشق یک طرف به برجام ، الان باید کشور را با  متخصصین داخلی ساخت و اداره کرد. دشمنی غرب با اصل و اساس نظام و آرمان های امام راحل است نه هسته ای ، نه موشک ؛ وقتی ابزار در دست نداشته باشید دشمنان راحت تر مسلط میشوند.

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در انتها گفت: برجام آش دهان سوزی نبود ، حالا که زیان برجان به همگان آشکار شده است منتظر اقدامات انقلابی حضرتعالی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار