مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. مرداد 1396 - 21:29   |   کد مطلب: 21751
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه توان موشکی برای تامین امنیت کشور و مقابله با کشورهایی که درصدد صدمه زدن به امنیت کشورهستند تولید می شود ، گفت:قدرت و توان موشکی ایران اسلامی قدرت بازدارنده و برای تامین امنیت کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از عصرزنجان،سردار رمضان شریف در جمع خبرنگاران استان زنجان، با بیان اینکه اصحاب رسانه را همراه و همگام خود می دانیم و در این راستا رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است، اظهار کرد:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند رسانه ها هستند چرا که تلاش می کنند به بهترین وجه ممکن دست آورد و رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در همه حوزه ها به عموم مردم ایران ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه ها در جهت گیری و تاثیر در افکارعمومی انکار نشدنی است، ابراز کرد:رسانه ها عملکرد و تصویر سازمان ها و ادارات را به عموم ارائه می کنند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رسانه های قدرتمند زیادی در جهان وجود دارد که می تواند همه چیز برا برعکس به گوش مردم برساند، عنوان کرد: کسانی که حامیان گروههای تروریستی و تکفیری هستند نه تنها سرافکنده از جنایات خود نیستند بلکه به برکت رسانه های قدرتمند خود با پررویی تمام دم از حقوق بشر می زنند.

سردار شریف به وضعیت آوارگان سوری و وضعیت بد مردم یمن اشاره کرد و افزود: اگر رسانه ها می توانستند بیماری وبا که در یمن منتشر شده است و حجم هدایایی که عربستان سعودی به ترامپ دادند، را عرضه کنند، قطعا چهره دیگری از این نوع کشورها در ذهن مسلمانان نقش می بست.

وی با بیان اینکه  ایران اسلامی امروزه صاحب نیروی دریایی 100 درصد بومی بوده و در حوزه قدرت قابل محاسبه داریم، تصریح کرد: ما به دنبال شعار و رجز خوانی نیستیم اما نشان دادیم که قادر هستیم از امنیت کشور و مردم دفاع کنیم.

توان موشکی برای تامین امنیت کشور است

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه توان موشکی برای تامین امنیت کشور و مقابله با کشورهایی که درصدد صدمه زدن به امنیت کشورهستند تولید می شود ، اضافه کرد:قدرت و توان موشکی ایران اسلامی قدرت بازدارنده و برای تامین امنیت کشور است.

سردار شریف با بیان اینکه ملت ایران اسلامی هرگز مقابل کسانی که قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی را دارند کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد:سپاه به دنبال تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی  که عزت ،استقلال و سربلندی ملت ایران اسلامی را به دنبال دارد است.

وی با اشاره به اینکه وظایف سپاه سنگین بوده و با شدت و جدیت پایبند به آرمانهای انقلاب اسلامی است، گفت: هر جریان سیاسی که به دنبال عزت و سربلندی مردم و انقلاب است همواره مورد حمایت این نهاد است.

سپاه پیشتاز درعرصه محرومیت زدائی است

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همکاری دولت با قرارگاه سازندگی سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران بعد از هشت سال جنگ تحمیلی وارد عرصه سازندگی شده و در عرصه محرومیت زدایی پیشتاز بوده است.

سردار شریف با بیان اینکه جنگ نرم امروزه به یک جنگ واقعی تبدیل شده است، تصریح کرد: تغییر نگاهها، القای سبک زندگی غربی ، تهاجم فرهنگی و غیره از برنامه های جنگ نرم دشمنان است و دشمن در حوزه جنگ نرم به دنبال افزایش اختلافات در کشور است.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از هشت سال جنگ تحملی مورد تحریم قرار گرفته و تحریم ها تا به امروز  ادامه داشته است و دشمنان تحریم را برای  تحت فشار قرار دادن ملت ایران وضع می کنند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بدهی دولت به قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران اشاره کرد و عنوان داشت: دولت 20 هزار میلیارد تومان به قرارگاه سازندگی بدهکار است و همچنان قرارگاه سازندگی پروژه های تعهد دار را انجام می دهد.

انتهای پیام /چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار