مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. مرداد 1396 - 23:20   |   کد مطلب: 21820
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی امروز و این هفته در محور هراز و کرج ـ چالوس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و تنها در محدوده چلاو محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی امروز در محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب در محور هراز ممنوع است.

این مسؤول به یک‌طرفه شدن محور هراز اشاره کرد و افزود: این محور از ساعت 16 تا 24 امروز از محدوده آب اسک به سمت رودهن یک‌طرفه می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، یادآور شد: جاده کرج-چالوس از ساعت 15 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج  یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه 15 مرداد ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: همچنین محدودیت تردد در محور سوادکوه اعمال نشده و در صورت بروز ترافیک در این محور اعمال خواهد شد.

*انسداد محور هراز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری

رئیس پلیس راه مازندران در مورد انسداد محور هراز طی هفته جاری، گفت: قرار بود این محور از روز یکشنبه مسدود شود که این محدودیت نیز از ساعت 6 تا 18 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری اعمال می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، یادآور شد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌ راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار