مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. مرداد 1396 - 10:36   |   کد مطلب: 21868
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء گفت: علی رغم همه تنگنا‌های مالی و مشکلاتی که در سر راه وجود داشت توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیاء در مراسم افتتاح خط 8 مترو تهران با بیان اینکه علی رغم همه تنگنا‌های مالی و مشکلاتی که در سر راه وجود داشت توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم، اظهار داشت: اگرچه تحریم‌های ظالمانه در کشور وجود داشت، اما قرارگاه خاتم النبیاء توانست به عنوان موتور محرک در 10 حوزه کاری فعالیت کند.

 

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء 200 هزار نفر نیروی مستقیم دارد و همچنین یک میلیون نفر غیر مستقیم با این قرارگاه همکاری می‌کنند.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی‌ خاتم‌النبیاء با بیان اینکه در بحث اشتغال و بیکاری مشکلات عرصه را برای مردم تنگ کرده است، گفت: مسئولان باید چاره‌ای بیاندیشند تا مشکلات برطرف شود.

 

سردار عبدالهی با بیان اینکه ما در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پیمانکار نیستیم و منافع شخصی نداریم، تصریح کرد: قرارگاه خاتم مجموعه عظیمی است که از دفاع مقدس باقی مانده است.

 

وی با بیان اینکه برخلاف تصور عده‌ای قرارگاه خاتم قصد ندارد که عرصه را برای پیمانکاران داخلی تنگ کند، تصریح کرد: ما می‌خواهیم عرصه را برای پیمانکاران خارجی تنگ کنیم.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از طرح اوراق مشارکت انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر اجرای 280 کیلومتر مترو در دست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است و در شش‌ماه گذشته 67 کیلومتر کل آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

عبداللهی با بیان اینکه حمل ونقل ریلی از نظر اقتصادی، ایمنی و زیست‌محیطی بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: از لاریجانی رئیس مجلس درخواست دارم که مصوبه‌ی حمل ونقل ریلی را در اولویت قرار دهد.

 

وی به معضل شهر‌های اقماری در شهرک‌های حاشیه‌نشین تهران اشاره کرد و گفت: ما در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آمادگی داریم در سال 30 کیلومتر مترو را در کشور اجرایی کنیم.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیاء افزود: از رسانه‌ها تقاضا دارم که اخبار منصفانه را به مردم توضیح دهند چراکه این امر هم حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار