مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مرداد 1396 - 23:35   |   کد مطلب: 21956
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه افرادی که شهادت شهید حججی را ضعف فرماندهان ایرانی تشریح کرده اند معنای جنگ و شهادت را نمی شناسند، گفت: آن ها جزء رفاه طلبانی هستند که غم و درد مستضعفان را نمی دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با «دیارباران» درباره توهین روزنامه قانون به سپاه، اظهار کرد: مظلوم ترین شهدای تاریخ نظام جمهوری اسلامی شهدای مدافع حرم هستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم سند افتخاری برای ملت ایران و مایه افتخار کسانی هستند که در سراسر دنیا به مستضعفان و مظلومان و نظام جمهوری اسلامی می اندیشند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به شهادت شهید حججی نوع شهادت ایشان را به شهادت امام حسین (ع) نسبت داد و تصریح کرد: ایشان مانند مولای خود به شهادت رسید و دل مسلمین و آزادی خواهان دنیا را به درد آورد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه خوشبختانه در داخل و خارج کشور نسبت به جنایتکاران و به ویژه گروهی که این جنایت را انجام دادند انزجار خود را نشان دادند، افزود: همه رسانه های داخلی و برخی رسانه های بیگانه این عمل خبیثانه را محکوم و عکس العمل نشان دادند.

وی با تأکید براینکه در داخل کشور نمی بینم کسی که به نظام و ملت و اسلام و مستضعفان ایمان و اعتقاد داشته باشد، بیاید و شهادت شهید حججی رابه شکل دیگری تشریح کند، تصریح کرد: کسانی که این طور واکنش نشان دادند و حرف زدند بویی از جنگ و شهادت نبرده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه افرادی که شهادت شهید حججی را ضعف فرماندهان ایرانی تشریح کرده اند در ناز و نعمت بودند و معنای جنگ و شهادت را نمی شناسند، گفت: آن ها جزء رفاه طلبانی هستند که غم و درد مستضعفان را نمی دانند.

کوچکی نژاد افزود: فرمانده عالی این شهید بزرگوار سردار سلیمانی بوده است کسی که رییس جمهور آمریکا و روسیه ومقامات بالارتبه دنیا به دنبال یک لحظه ملاقات با این فرمانده بزرگ ایرانی هستند.

وی با تأکید براینکه نوع مدیریت ایشان در بیرون مرز ها در ابعاد تاکتیک های عملیاتی و نوع پیشروی و بسیج مردمی در عراق و سایر اقدامات از این دست زبان زد عام و خاص است، تصریح کرد: امروز هر کسی این نوع مدیریت را منفی جلوه دهد چیزی از جنگ و مستضعفان نمی فهمد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه این قبیل افراد جزء حرف و اهداف دشمن چیز دیگری نمی بینند، اظهار کرد: حتی دشمنان ایران و سوریه به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی سر تعظیم فرود آورده اند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه جنگ در کشور خارج از مرزها با گروه بی رحمی مانند داعش کار سختی است، اظهار کرد: همه منابع و امکانات دنیا در اختیار داعش است و حاج قاسم توانست این پیچیدگی جنگ را مدیریت کند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار