مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. شهريور 1396 - 22:01   |   کد مطلب: 22099
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو به ناهنماهنگی دولت‌‌مردان یازدهم اشاره و رفع این نقص را در بهبود وضعیت کابینه‌‌ی دوازدهم موثر خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛  احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در مقایسه کابینه یازدهم و دوازدهم با اشاره به برخی از ناهماهنگی‌ها به ویژه در حوزه اقتصاد، اظهار داشت: در دولت یازدهم شاهد ناهماهنگی‌هایی از سوی دولت و کابینه بودیم که نمونه بارز این ناهماهنگی در نامه چهار وزیر در خطاب به آقای روحانی نوشته‌شده بود و آنان در مورد مشکلات اقتصادی اعلام‌خطر کرده بودند.

وی افزود: ولی به نظر می‌رسد کابینه دوازدهم کمی از دولت قبلی هماهنگ‌تر عمل کند و وزرا با التزام بیشتری در کنار یکدیگر باشند تا بتوانند تعهدات دولت را اجرایی سازند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه در دولت دوازدهم شاهد انتخاب افراد باتجربه و با انگیزه‌ای هستیم، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد دولت دوازدهم در قیاس با دولت گذشته به‌طور هماهنگ‌تری بتواند حرکت کند.

وی ادامه داد: در این دوره، از انتخاب افراد تندرو در دولت پرهیز شده است که درگذشته ما شاهد آثار این‌گونه افراد در کابینه بودیم و درعین‌حال توجهی که به انتخاب جوانان در پست وزارت شده است، به‌عنوان آزمایش بود که رأی آوری کابینه‌ای جوان جای تأمل و تفکر دارد و در مجموع ممکن است دولت یازدهم از دولت قبلی از بازده خوبی داشته باشد.

بیگی با اشاره به بازنگری طرح‌های دولت گذشته، اذعان داشت: د دولت اخیر، ما شاهد اجرای طرح تحول سلامت بودیم که بعد از اجرای آن توانستیم نواقصات آن را بیابیم و در نظر داریم تا در این دولت نواقصات این طرح را برطرف ساخته و بهبود بخشیم.

وی در خصوص تغییرات آذربایجان‌شرقی با توجه به روی‌کار آمدن دولت دوازدهم، افزود: به نظر نمی‌رسد تغییرات محسوسی در سیستم ادارای یا سازمانی آذربایجان‌شرقی رخ دهد، چراکه اکثریت همان نیروهای قبلی هستند.

دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به عملکرد دولت یازدهم، تصریح کرد: متأسفانه دولت یازدهم در تمامی زمینه‌ها وضعیت خوبی را از خود به‌جای نذاشت و نقاط منفی زیادی در کارنامه این دولت مشاهده می‌شد، با این‌وجود، امیدواریم با شرایط به وجود آمده و مدت 4 ساله دیگر و استمرار طرح‌ها، دولت تدبیر و امید بتواند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار