مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. شهريور 1396 - 9:08   |   کد مطلب: 22255
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت: با توجه به برنامه‌های این معاونت در سپاه استان دوره‌های آموزشی انیمیشن‌سازی، کلیپ‌سازی و فیلم‌نامه‌نویسی برای فعلان فرهنگی بسیجی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، علی بقایی ، با اشاره به اینکه محوریت برنامه‌های معاونت فرهنگی بر آموزش اعضای شبکه بسیج استان متمرکز شده است اظهار داشت: در این راستا تیرماه امسال یک دوره سه روزه برای مروجین فرهنگی بسیجی استان برگزار شد.
وی افزود: در این دوره سه روزه ارتقاء سطح هنری و رسانه‌ای فعالان فرهنگی بسیجی استان در دستور کار ما قرار گرفت و در دوره جدید که روزهای آینده برگزار می‌شود افراد باید یک دوره 24 جلسه‌ای را پشت سر بگذارند.
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: این دوره در رشته‌های انیمیشن‌سازی، کلیپ‌سازی و فیلم‌نامه‌نویسی برگزار شده و در 8 هفته یعنی هر هفته یک جلسه با حضور 120 نفر از خواهران و برادران بسیجی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در پایان هر دوره به افراد شرکت کننده گواهی نامه اعطا شده و پذیرفته شدگان به دور بعد راه می‌یابند تصریح کرد: دوره تکمیلی این طرح در نیمسال دوم سال جاری برگزار می‌شود.
هدف ما در همدان توانمندسازی اعضا و آشنایی انها با فضای کسب و کار است
علیاصغر عاطف نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج مهندسان صنعت در سال جاری بر محور توانمند‌سازی و آشنایی مجموعه بسیج مهندسان صنعت با فضای کسب و کار و تولید است.
وی افزود: در حوزه عمرانی به دلیل رکودی که در کشور به وجود آمده است تلاش داریم تا با تشکیل تعاونی‌ها و برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه اقتصاد مقاومتی گام‌های موثر و کاربردی در استان برداریم.
مسئول بسیح مهندسان صنعت گفت: در حوزه صنعت نیز بیش از همه به دنبال آشنایی اعضا با تولید و صادرات هستیم به همین منظور نیز قصد داریم در فصل پاییز تورآموزشی بازدید از واحد‌های صنعتی موفق در حوزه صادرات در استان و کشور را برای اعضای خود برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ما در بخش صنعت و تولید استان با دو مشکل عمده در صادرات و واردات کالا و همچنین قاچاق کالا از مبادی قانونی و غیر قانونی رو به رو هستیم به همین دلیل به دنبال برگزاری برنامه‌هایی برای آشنایی اعضا با مشکلات موجود در این عرصه‌ها هستیم تا گامی در راستای ارتقا سطح اشتغال استان برداریم.
عاطف با تشریح دیگر فعالیت‌های این نهاد عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با تعاونی‌ها و فضای کسب و کار با حضور 120 نفر از اعضا با همکاری اتاق تعاون و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اعزام 25 نفر از اعضا به قزوین برای بازدید علمی از شهرک صنعتی این شهر، برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فضای کسب و کار و همچنین برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی در فضای و کسب وکار با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاری است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار نفر از فعالان عرصه صنعت در بسیج مهندسان صنعت استان عضو هستندگفت: توانمندسازی اعضا و آشنایی آنها با فضا کسب و کار توسط دوره‌های آموزشی و تورهای علمی از مهمترین برنامه‌های ما در این نهاد است.
انتهای پیام/ چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار