مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. شهريور 1396 - 19:26   |   کد مطلب: 22363
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران گفت: مسئولان دستگاه دیپلماسی و دولت وظیفه دارند در عرصه دیپلماسی صدای مسلمانان مظلوم میانمار را به گوش جهانیان برسانند و به هر صورتی که می‌توانند از ادامه این فاجعه جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حجت‌الاسلام ابوالقاسم طیبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه مسلمانان در میانمار گفت: مسلمانان میانمار مخصوصا روهینگا مسلمانانی هستند که حدود بیش از 10 قرن در این منطقه حضور دارند و آنها را از هویت خود ساقط و از زندگی خود آواره کردن ظلمی است که امروز در مقابل چشمان بشریت در حال انجام است.

وی ضمن انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری بین‌المللی در مقابل این جنایات تاکید کرد: متاسفانه ما امروز شاهد هستیم عدم اطلاع‌رسانی لازم در خصوص کشتار مسلمانان در میانمار باعث سوء استفاده کشورهای استکباری شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران تصریح کرد: امروز مهمترین کار ما اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در خصوص کشتار مسلمانان در میانمار است و باید چهره واقعی کشورهای غربی که دم از حقوق بشر می‌زنند و در مقابل چنین اتفاقاتی سکوت می‌کنند، را نشان دهیم.

حجت‌الاسلام طیبی خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه دیپلماسی و دولت جمهوری اسلامی ایران هم وظیفه دارند در عرصه دیپلماسی صدای مسلمانان مظلوم میانمار را به گوش جهانیان برسانند و در سازمان ملل، سازمان‌ همکاری‌های کشورهای اسلامی، جنبش عدم تعهد و در گروه‌های مختلفی که عضو هستند و هر جایی که می‌توانند برای جلوگیری از این فاجعه تلاش کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار