مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. شهريور 1396 - 23:40   |   کد مطلب: 22407
عضو شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش گفت: به کارگیری خودروهای متفرقه ممنوع است و عواقب دارد اما بررسی‌ها حاکی از عدم اجرای دقیق طی سال‌های گذشته است. امید داریم که در سال آینده شهرداری تهران قصورها در گزارشات را پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ، شهربانو امانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان این‌که وجود ۲.۵ میلیون دانش‌آموز، ایجاب می‌کند که تمهیدات ویژه برای آمد و شد آن‌ها در نظر گرفته شود اظهار داشت: هر ساله افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در دو هفته اول مهر ماه پیش‌بینی می‌شود. برنامه‌ریزی برای سرویس‌های مدارس را می‌توان برابر با افزایش امنیت و رفاه حال دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها دانست.

وی با اشاره به این‌که طبق بند ب ماده ۶ و ۷ مصوبه سرویس مدارس، مرکز صدور مجوز برای رانندگان برعهده شهرداری است گفت: به کارگیری خودروهای متفرقه ممنوع است و عواقب دارد اما بررسی‌ها حاکی از عدم اجرای دقیق طی سال‌های گذشته است. امید داریم که در سال آینده شهرداری تهران قصورها در گزارشات را پیگیری کند.

عضو شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش افزود: در جلسه دیروز با حضور رئیس راهنمایی و رانندگی پایتخت و سایر مسئولان به موارد مهمی اشاره شد، مقرر شد سازمان ملی استاندارد و راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری توجه ویژه‌ای به سرویس‌های مدارس شود.

امانی با بیان اینکه غیبت مدیر کل آموزش و پرورش در جلسه دیروز از موارد مهم بود و امیدواریم از روی کم‌توجهی به سرویس‌های مدارس نباشد، تاکید کرد: سرویس‌های مدارس باید چراغ هشدار دهنده زرد رنگ داشته باشند که هیچ کدام این مورد را رعایت نکردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع مشخص شده است که فقط ۱۰ درصد از سرویس‌های مدارس قانونی هستند و موارد ایمنی مهم را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار