مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. شهريور 1396 - 23:01   |   کد مطلب: 22426
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی با جنایات علیه مسلمانان به دنبال انتقام جویی است، گفت: موضع مجلس همراه کردن مجالس و گروه های دوستی در محکومیت جنایات میانمار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، اسدالله عباسی در گفت و گو با «دیارباران» در واکنش به فاجعه انسانی کشتار مسلمانان در میانمار، اظهار کرد: دولت و وزارت امور خارجه باید به شکل جدی در خصوص کشتار مسلمانان در میانمار ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی هم مواضع و برنامه های خاصی در جریان محکومیت جنایات در میانمار دارد، گفت: مکاتبه با مجالس و گروه های دوستی دنیا در محکومیت جنایات میانمار داریم تا آنها رابا این اطلاع رسانی ها همراه مجلس ایران کنیم.

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به اینکه نسل کشی در میانمار اتفاق تازه ای نیست، تصریح کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مدت ها است که به دنبال نسل کشی مسلمانان و اسلام هراسی در جهان هستند.

عباسی با بیان اینکه آنها به هر نحوی می خواهند مسلمانان را در دنیا حذف کنند، افزود: حتی گروه های تکفیری را در جنوب غرب و شرق آسیا و خاورمیانه شکل داده اند که این توطئه استکبار جهانی علیه اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه شاهد نسل کشی در یمن از طریق جنگ های نیابتی و بحرین و افغانستان و سوریه بوده و هستیم، تصریح کرد: استکبار جهانی با راه انداختن این جنایت ها دنبال انتقام جویی هستند.

عباسی گفت: برخی کشورهای اسلامی مانند تونس و مصر و لیبی دنبال استقلال بودند اما استکبار جهانی با تلاشی که انجام داد آنها را در نطفه خفه کرد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال دامن زدن به تروریست پروری است، تصریح کرد: اقدامات تروریستی در اروپا را پای مسلمانان می نویسند و شاهد آتش زدن مساجد و آسیب به مسلمانان در اروپاهم هستیم.

عباسی با اشاره به اینکه کارگردانی جنایات علیه مسلمان در جهان به دست آمریکا و اسراییل است، اضافه کرد: جامعه جهانی در سکوتی مرگبار چشم به جنایات در میانمار بسته است.

عضو هئیت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی عکس العملی در محکومیت این جنایات توسط همسایگان میانمار هم نمی بینیم، اظهار کرد: استکبار جهانی به دنبال سرکوب مسلمانان و مانع تراشی در جریان بیداری اسلامی است و وظیفه همه ما ایستادن جلوی این فجایع است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار