مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. شهريور 1396 - 15:15   |   کد مطلب: 22451
شهید حججی یکی از عوامل انگیزه بخش برا جهادگرانی است که می خواهند در اردو های جهادی شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، مهدی قهرمانی مطلق مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: وقتی پله های ترقی شهید حججی را مشاهده می کنیم می بینیم که این شهید عزیز از کجا به این مقام رسیده و وقتی به زندگی این شهید نگاه میکنیم ، می بینیم که قسمتی از عمر این شهید در اردوهای جهادی گذشته است .

وی افزود : هرشخصی در هر وادی که وارد می شود به اختیار خودش است ، این اختیار با محیطی که انسان در آن زندگی میکند برمیگردد ، اگر به زندگی شهید حججی دقت کنیم که به چه کار هایی مشغول بوده این موضوع را به راحتی درک میکنیم.

 

 

قهرمانی مطلق ادامه داد : عملکرد شهید حججی برای جهادگران اردوهای جهادی انگیزه ای درست کرده که بسیار مشهود است ، حضور این شهید در اردو های جهادی باعث ایجاد شوق و اشتیاق در دانشجویان شده است.

وی بیان کرد : یکی از عواملی که توانسته بصیرت این شهید را بالا ببرد و اورا به این مقام برساند شرکت در اردو های جهادی و چشیدن طعم محرومیت بوده که بسیاری از دانشجویان با توجه به این موضوع در اردو های جهادی شرکت می کنند و عملکرد این شهید را الگو قرار می دهند.

 

مهدی قهرمانی مطلق گفت: احساس مسئولیت این شهید در زندگی بسیار نکته ی قابل توجهی است ؛ شرکت در اردو های جهادی خود عاملی ست برای تقویت احساس مسئولیت افراد در قبال سایر جامعه چرا که پیامبر اکرم(ص) می فرمایند اگر کسی درطول شبانه روز به فکر برطرف کردن مشکلات مسلمانان نباشد مسلمان نیست.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار