مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. شهريور 1396 - 10:21   |   کد مطلب: 22498
مدیرکل مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: معمولا 80 درصد دانشجویان ورودی جدید از نتیجه پایش سلامتشان مطلع نمی‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حمید یعقوبی، مدیرکل مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آغاز طرح پایش سلامت در دانشگاه‌ها گفت:طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید همزمان با ثبت نام این دانشجویان در دانشگاههای سراسر کشور آغاز شده است.

وی افزود:پایش دانشجویان به دو روش انجام می‌شود که در مرحله اول پایش به صورت ثبت نام الکترونیکی است و برخی از دانشگاه‌ها بعد از ورود دانشجویان به دانشگاه در مهر و آبان انجام می‌شود، اما هدف اصلی ما این است که ۸۰ درصد روند کارنامه سلامت در فرایند در مرحله ثبت نام اولیه انجام شود.

مدیرکل مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در خصوص پیگیری پایش سلامت دانشجویان گفت: پایش سلامت دانشجویان از سوی مراکز مشاوره و سلامت دانشگاه‌ها پیگیری می‌شود و دانشجویان از نتایج آن اطلاع پیدا می‌کنند.

وی یادآور شد: دانشجویانی که مشکلی در این کارنامه برایشان ثبت نشده باشد هیچ اطلاعی پیدا نمی‌کنند و دانشجویانی که نیاز به بررسی‌های تخصصی بیشتری دارند به آن‌ها اطلاع داده می‌شود و به همین دلیل ممکن است ۸۵ درصد دانشجویان از نتیجه کار مطلع نمی‌شوند در صورتی که این طرح برای شناسایی دانشجویانی است که نیازمند پشتیبانی هستند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار