مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. شهريور 1396 - 22:41   |   کد مطلب: 22501
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان گفت: 48 پوستر دفاع مقدس هم‌زمان با تهران در نگارخانه حوزه هنری استان همدان نیز به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از راه دانا؛ به نقل از نافع، سیدیونس اشرفی‌پور در این باره گفت: از بین بیش از ٦٠٠٠ فریم عکس موجود در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، ٤٨ عکس انتخاب شده و با ٤٨ شعری که توسط شاعران صاحب نام انتخاب یا سروده شد تلفیق شد و 48 گرافیست آنها را تبدیل به پوستر کردند.

وی ادامه داد: این پوسترها در نمایشگاهی با عنوان«و آن دقایق آبی» هم‌زمان با تهران، از اول تا 13 مهرماه همه روزه بجز ایام نعطیل از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 18 و پنج شنبه‌ها از ساعت 9 تا 13 در محل نگارخانه حوزه هنری استان همدان واقع در ابتدای خیابان شریعتی روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین پذیرای علاقمندان خواهد بود.

اشرفی ادامه داد:نمایشگاه مجازی این پوسترها نیز از روز 30شهریور برروی پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان همدان به آدرس arthamadan.ir در دسترس خواهد بود.

گفتنی است؛ کتاب فاخراین مجموعه در قطع رحلی به چاپ رسیده است که در روز اول مهر همزمان با مراسم افتتاحیه در حوزه هنری رونمایی و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین این مجموعه همزمان در سطح شهر تهران بر بیلبوردها و در خانه هنرمندان ارائه می شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار