مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. مهر 1396 - 23:56   |   کد مطلب: 22533
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:
معلمان نقش بی بدیلی در تربیت انسان‌های ارزشمند دارند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: هیچ کانونی به جز معلمان هنر تربیت انسان‌های ارزشمند را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، آیت الله محمدی در آیین بازگشایی مدارس استان که به صورت نمادین در هنرستان شهیدان دیباج همدان برگزار شد، با تبریک بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس دورانی که با جان‌فشانی بسیاری از دانش آموزان و معلمان در تاریخ جاودانه شد .

وی تصریح کرد: طبق روایات ائمه اطهار(ع) فرزندان خود را نباید برای شرایط امروز جامعه تربیت کنیم بلکه باید آن ها را برای رویارویی با شرایط 50 سال آینده آموزش دهیم.

امام جمعه همدان با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، شاگردان همین مدارس نقش آفرینی کردند و با نثار خون خود درس آزادگی به جامعه دادند.

وی ادامه داد: رزمندگانی که از جان و مال خود گذشتند و در دوران دفاع مقدس در راه حق جان فشانی کردند، تربیت شده معلمان با فضیلت و دیندار میهن اسلامی بودند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مربیان و معلمان باید افق دید خود را به 50 سال آینده کشور معطوف کنند و شاگردانشان را بر اساس نیاز آن زمان آموزش دهند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: دانش‌آموزانی که تحت تعلیم و تربیت معلمان خیر قرار می‌گیرند و در آینده پست‌های کلیدی این کشور را عهده‌دار می‌شوند، برای این مرز و بوم ارزشمند هستند؛ چرا که هیچ کانونی هنر تربیت چنین انسان‌هایی را به جز معلمان ندارد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار